Jävla fakking posörer
Genom sig själv känner man andra!
Hoppar på en kurs i stadskörning om ngn vill hålla en. Valde Sveavägen i går. Inge bra ....
Tack för bilderna!
dessutom åkt några gånger med Speed Triple Sthlm gänget genom stan, dom bara blundar och kör
Fan ...vi har firmafest på torsdag... jag kommer inte vara i körbart skick, varken på torsdag eller fredag
.... Jaja, dem här bortförklaringarna är ju iaf bättre än den när du skulle "installera" tvättmaskin och torktumlare...
Sorry, har ingen hoj för tillfället den tog in på ett nytt spa. Kommer väl tillbaka snart hoppas jag.Kom igen nu allihopa! Sätt upp er på listan! Det blir inte mycket till gruppkörning med bara jag och Dan08...
Sorry, har ingen hoj för tillfället den tog in på ett nytt spa. Kommer väl tillbaka snart hoppas jag.
Som vanligt skulle bara åtgärda ren rutin med ny olja i framgaffeln. Hittade lite fel till som måste göras rätt. Men hon är i goda händer i Bålsta.Mäh, vad har hänt nu då med gammelhyndan
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari