Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
"Blev också torsdagspremiär med nya Ducatin, älskar den:Bugar"

Grattis till Duccen! Njut av varje centimeter du kan köra den... Själv har jag avverkat en tur från verkstan och hem. ca 15 mil i år! Nästan ett nytt rekord!!! Nu står den på verkstad igen...

Jag är inte bitter... bara lite realist...

wtf :huvet
när ska du inse att det är bara att skaffa en suzuki till överkomligt pris ( råkar veta en som är till salu för inte mindre än 55.000 kr,4.200mil,yoshi bolt-on,nylackat i årets färg,nytt bakdäck osv.... finna att beskåda på gelleråsen from ca 1500 imorron - kom med ett bud )så är problemet löst...:tummenupp
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Och vad tänker du åka med på söndag om han köper den. Är du depåbitch då:va
wtf :huvet
när ska du inse att det är bara att skaffa en suzuki till överkomligt pris ( råkar veta en som är till salu för inte mindre än 55.000 kr,4.200mil,yoshi bolt-on,nylackat i årets färg,nytt bakdäck osv.... finna att beskåda på gelleråsen from ca 1500 imorron - kom med ett bud )så är problemet löst...:tummenupp
 

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Ort
Kungsholmen Stockholm
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
"Blev också torsdagspremiär med nya Ducatin, älskar den:Bugar"

Grattis till Duccen! Njut av varje centimeter du kan köra den... Själv har jag avverkat en tur från verkstan och hem. ca 15 mil i år! Nästan ett nytt rekord!!! Nu står den på verkstad igen...

Jag är inte bitter... bara lite realist...

:hördu Tack, jag ska njuta mil inte centimetrar:arsele
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Är det här ni skall bo?

stugormotorstadion.jpg


Verkar mysigt :D :D :tummenupp :tummenupp :banana :banana

EDIT: Den blanka tunnan, är det toaletten?
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Du får inte avslöja allt hur det går till.:rolleyes: Då törs dom inte åka ut ens till banan utan sitter och blir förkylda i luftkonditionerade rum:tungan
Locket på tunnan är till för att likdoften inte är allt för angenäm. Vill minnas att killen i tunnan bodde i ditt hotellrum. Han visade sej i området med en fin motorcykel.....
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Skoj att se alla på Gälleråsen! Var riktigt jädra skoj! Ska kolla igenom bilderna i afton och se om jag kan maila ut några bra.
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Det var galet roligt.

Du får lägga upp bilderna på något bra ställe så man får kolla igenom alla räjsers.
 

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Skoj att se alla på Gälleråsen! Var riktigt jädra skoj! Ska kolla igenom bilderna i afton och se om jag kan maila ut några bra.

Instämmer :tummenupp
helt galet skoj,lär ju bli fler dagar förhoppningsvis

ang bilderna så vill jag ha alla bilder/filmer på skiva tack:)
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Yes, superkul och nyttigt. Siktar på steg 2 nästa gång.

Stort tack till Boatdrinks som tog sig tid att stå och fota i värmen!
Vill också se alla bilderna och filmen om det är möjligt...
 
Last edited:

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Ja, tack för en otroligt trevlig helg. Extra tack till Micke och Dennis som orkade pilla med mitt skrot!
Kan också berätta att jag var hyffsat slut i knän, ögon, armar mm igår när jag kom hem, dessutom var det kaos runt bromma, elitloppet hade precis tagit slut, så det var bilar och poliser vart man än kollade..
 

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Ort
Southside
Hoj
YZF R1
Nä det va skittåkigt.. ska aldrig närma mig en bana igen förutom Isle of Bulten..:rolleyes::D

Det var en riktig kanon helg där nere.. Tack allihopa för en grym helg!:) Bilder är ett måste.. första helgen den här säsongen utan bulten:gnissla Hade faktiskt allvarliga tankar på att lasta ur på rosenhill och praktisera lite:D

Funderar på som Dema sa att anmäla mig till SHK i Linköping 6 Augusti, har inte bestämt mig helt än men en till kurs och steg 2 blir det iaf.
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Funderar på som Dema sa att anmäla mig till SHK i Linköping 6 Augusti, har inte bestämt mig helt än men en till kurs och steg 2 blir det iaf.

Jag är PÅ, jag måste ju få revanch :tuttar

EDIT: Tuvis lördag? Jag är anmäld, kan ju fan inte regna tre gånger i rad :brinnerup
 

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Jag är PÅ, jag måste ju få revanch :tuttar

EDIT: Tuvis lördag? Jag är anmäld, kan ju fan inte regna tre gånger i rad :brinnerup

jag ska nog försöka ta mig dit,kommer inte att föranmäla mig pga regnrisken då.....:confused:

Linköping 6:e augusti är full,var in å kolla igår kväll (dåligt skadad man blev av banåka ra:D)
Gelleråsen 19 sept?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top