Hojbröder!!! Nash is BACK!
Har Pippi här bredvid mig och era värmande hälsningar att gosa med! TACK för alla era vänliga ord och erat stöttande, jag som trodde jag va hatad på SH
Ska vi ta scenariot från början då folk alltid lyckas missuppfatta händelser!
Torsdagskörningen, självklart kommer jag försent men lyckas prata ihop gänget och det slutade med att vi alla bestämde oss för en lugn cruisning till Mörkö. Gruppen splittrades upp nån enstaka gång men till slut lärde jag mig vart jag skulle stanna o vänta in folk. Bulten och vidare mot Mörkö! Resan dit var nog snudd på laglig fart då frågat folk innan om dom åkt på Mörkövägen och hälften hade inte gjort det. Vi samlades vid färjan och bestämde oss för att snurra tillbaka till Rosenhill. Thom@s den rackaren fick för sig att Rosen stängde 8 vilket gav oss 30 min. Så nu drog man upp tempot och jag måste verkligen beröma hela gänget på 25 pers hur bra ni höll ihop gruppen! Var så jävla stolt att se alla 25 hojar rulla in på Rosenhill PRECIS samtidigt!
Åt en välbehövlig bulle och tackade för mig! Underbart gäng och väldigt duktiga förare nybörjare som proffs! Vi va 4 som bestämde oss för att åka hem. Drog oss en repa och sen upp på Pålamalm. Mitt i färden precis vid grustråget så ser det ut som att Mnrider (förlåt har glömt ditt namn får skylla på morfinet) panikbromsar, hojen rätar upp sig och dyker ner i gruset, jag låg kanske 100m från han o dumt nog bromsar på mig rätt så hårt, tänker inte på att Vimpen ligger bakom och har fokus på Mnrider han också, ser mig vika in mot höger dikeskant och försöker preja sig imellan men oturen är framme o han klipper hela min högersida o drar med sig mitt ben som är av nu i skinnstället. Vaknar upp i diket och vill springa till hojen men märker att högerbenet inte vill, ser att det viker sig åt fel hål! Skriker åt grabbarna om dom klarat sig o båda dom trots sina egna smärtor rusar till min hjälp!
Ambulanshelikopter *wiiiiiie* och en massa morfin senare så är jag här med glatt humör o längtar till nästa torsdagskörning... Dock blir det nästa år!
Summa summarum, Finns mycket man kunde gjort annorlunda, inte bromsat så hårt utan åkt o vänt tex. Att inte köra så nära MN rider och att försöka hålla mer uppsikt bakåt men men vi 3 klarade oss väldigt bra och jag väntar fortfarande på att fika med Olof (Vimpen) här på Huddinge sjukhus!
Tack alla för era tankar försöker svara så gått det går har fortfarande väldigt ont o vill hålla min Pippi sällskap som hjälpt till så mycket!
Syns snart bröder!!! SÅ lätt blir ni inte av med mig!
//Eran egna Fotpinne Kung