bodhisattva
Liten, ensam och rädd.
_OM_ någon kraschar idag får denna persson bjuda hela "torsdags-gänget" på öl i vinter!
Samling vanlig tid vid skogis då?
Dyker upp jag med om det inte spöregnar.
_OM_ någon kraschar idag får denna persson bjuda hela "torsdags-gänget" på öl i vinter!
Samling vanlig tid vid skogis då?
Dyker upp jag med om det inte spöregnar.
Jag tänker samma sak, men tittar man mot horisonten från mitt "penthous" (stavas de så?) så ser de ut som regnet lurar runt hörnet.
Men jag gör ett försök Om jag får regnvibbar när jag är i garaget så stannar jag hemma på putsar på hojen så den blänker ordentligt när de är dags för nästa torsdags körning i stället
det öser ju för fanken ned. blä.
Men helvete vad det skall regna då!
told you so! du är iallafall inte maniskt åskrädd och sitter själv hemma!
jag som ville köra! Åska är inte farligt
Jag var ju så körsugen idag så efter att jag hade käkat vid 19 tiden vart det uppehåll, då bestämde jag mig för att dra ut.
När jag skulle svänga på 257an är det en lös hund som slitit sig ifrån sin husse å matte som springer sicksack över vägen, sänker farten för att inte köra på den, då börjar hunden jaga mig ist :attackhund
Tar en lukta-på-blommorna repa på bulten och sedan en glass på rosenhill
På varv 2 står det ett rådjur i diket vid nedförsbacken innan gödsel-poolen där dom brukar stå och fotta.
När jag är typ 30 meter ifrån det springer det över vägen.
Vänder vid stoppskylten och kör tillbaks, då står det två stycken älgar ute på den högra ängen efter gödsel-poolen.
Tog även 1k mil oskulden på min hoj
Over and out!
Jag var ju så körsugen idag så efter att jag hade käkat vid 19 tiden vart det uppehåll, då bestämde jag mig för att dra ut.
När jag skulle svänga på 257an är det en lös hund som slitit sig ifrån sin husse å matte som springer sicksack över vägen, sänker farten för att inte köra på den, då börjar hunden jaga mig ist :attackhund
Tar en lukta-på-blommorna repa på bulten och sedan en glass på rosenhill
På varv 2 står det ett rådjur i diket vid nedförsbacken innan gödsel-poolen där dom brukar stå och fotta.
När jag är typ 30 meter ifrån det springer det över vägen.
Vänder vid stoppskylten och kör tillbaks, då står det två stycken älgar ute på den högra ängen efter gödsel-poolen.
Tog även 1k mil oskulden på min hoj
Over and out!
Jag var ju så körsugen idag så efter att jag hade käkat vid 19 tiden vart det uppehåll, då bestämde jag mig för att dra ut....
Tog även oskulden på min hoj
...till en massa ogräs, rådjur, (regn) sköldpaddor och....skator...lämlar?
You biatch!
EDIT: F´låt, har lite tråkigt här....taxin kommer om 1h å 25 min.... Ska på dejt med en sista-minuten-charterresa
hojen kmr i veckan uppdateras till "viltvarnar-edition"
Funderar på det också. Efter polarns uppköring i torsdags(kortet fixat) höll jag nästan på att klippa en älg med DR'n nedåt gömmaren. S-n vad stora de är!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|