Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Dyker upp jag med om det inte spöregnar. :yoparty

Jag tänker samma sak, men tittar man mot horisonten från mitt "penthous" (stavas de så?) så ser de ut som regnet lurar runt hörnet.

Men jag gör ett försök :tummenupp Om jag får regnvibbar när jag är i garaget så stannar jag hemma på putsar på hojen så den blänker ordentligt när de är dags för nästa torsdags körning i stället :)

schizophrana

Guest
Jag tänker samma sak, men tittar man mot horisonten från mitt "penthous" (stavas de så?) så ser de ut som regnet lurar runt hörnet.

Men jag gör ett försök :tummenupp Om jag får regnvibbar när jag är i garaget så stannar jag hemma på putsar på hojen så den blänker ordentligt när de är dags för nästa torsdags körning i stället :)

det öser ju för fanken ned. blä.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ledsen alla men räkna inte med oss ikväll. Nash har alldeles för ont o vädret suger. Vi får sikta på nästa Torsdag istället.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Åska är skitmysigt:tummenupp Jämför vilka som det dör flest av varje år.. hojåkare i gruppkörningar eller folk som dör av blixtnedslag? :confused:

Så undrar vem som lever farligast och förresten nåt ska man ju dö av :)

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Händelserik tur!

Jag var ju så körsugen idag så efter att jag hade käkat vid 19 tiden vart det uppehåll, då bestämde jag mig för att dra ut.

När jag skulle svänga på 257an är det en lös hund som slitit sig ifrån sin husse å matte som springer sicksack över vägen, sänker farten för att inte köra på den, då börjar hunden jaga mig ist :attackhund

Tar en lukta-på-blommorna repa på bulten och sedan en glass på rosenhill :tummenupp

På varv 2 står det ett rådjur i diket vid nedförsbacken innan gödsel-poolen där dom brukar stå och fotta.
När jag är typ 30 meter ifrån det springer det över vägen.

Vänder vid stoppskylten och kör tillbaks, då står det två stycken älgar ute på den högra ängen efter gödsel-poolen.

Tog även 1k mil oskulden på min hoj :yoparty

Over and out!

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Jag var ju så körsugen idag så efter att jag hade käkat vid 19 tiden vart det uppehåll, då bestämde jag mig för att dra ut.

När jag skulle svänga på 257an är det en lös hund som slitit sig ifrån sin husse å matte som springer sicksack över vägen, sänker farten för att inte köra på den, då börjar hunden jaga mig ist :attackhund

Tar en lukta-på-blommorna repa på bulten och sedan en glass på rosenhill :tummenupp

På varv 2 står det ett rådjur i diket vid nedförsbacken innan gödsel-poolen där dom brukar stå och fotta.

Vänder vid stoppskylten och kör tillbaks, då står det två stycken älgar ute på den högra ängen efter gödsel-poolen.

Over and out!

Riktig viking!

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit

Over and out!

Jisses! Rena Skansen ju:tummenupp

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Jag var ju så körsugen idag så efter att jag hade käkat vid 19 tiden vart det uppehåll, då bestämde jag mig för att dra ut....

...till en massa ogräs, rådjur, (regn) sköldpaddor och....skator...lämlar? :va

Tog även oskulden på min hoj :yoparty

You biatch! :Bugar

EDIT: F´låt, har lite tråkigt här....taxin kommer om 1h å 25 min.... Ska på dejt med en sista-minuten-charterresa :tuttar

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Funderar på det också. Efter polarns uppköring i torsdags(kortet fixat) höll jag nästan på att klippa en älg med DR'n nedåt gömmaren. S-n vad stora de är!

måste bara passa på när ämnet är uppe..
"-vad blir en älg när man kör på den?
-Vet inte?
-Moose(mos)!"

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag