Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

CrazyJoe

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2008
Hoj
GSXR 750 -98 KTM SX250 -03
Va min första tur och tycker de va kanon bra tempo..
Ser fram emot nästa gång och hoppa på lika bra väder då.

Jätte bra jobbat av er längst fram/bak... Tack för en trevlig tur! :tummenupp

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Wow, kan verkligen inte vänta på att få hänga med på dessa körningar när jag tagit mitt kort :D!....
Hur mycket kunskap behöver jag för att hänga på dock :S? Kommer ju vara helt "fräsh" precis när jag tagit mitt kort, och vill inte sabba för andra genom att vara någon jävla bromskloss.:va
Har ju aldrig kört någon av sträckorna ni kommer köra på osv.
Kommer jag ens hinna medverka i någon av dessa denna säsong :(?, Tar ju körkort 22a september:gnissla, hur länge anordnar ni torsdagarna :p?:confused:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Wow, kan verkligen inte vänta på att få hänga med på dessa körningar när jag tagit mitt kort :D!....
Hur mycket kunskap behöver jag för att hänga på dock :S? Kommer ju vara helt "fräsh" precis när jag tagit mitt kort, och vill inte sabba för andra genom att vara någon jävla bromskloss.:va
Kommer jag ens hinna medverka i någon av dessa denna säsong :(?, Tar ju körkort 22a september:gnissla, hur länge anordnar ni torsdagarna :p?:confused:

Det finns många som inte kört så länge som kör i torsdagskörningarna så det är lugnt!
Man kör väl så länge vädret är bra:tummenupp

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Det finns många som inte kört så länge som kör i torsdagskörningarna så det är lugnt!
Man kör väl så länge vädret är bra:tummenupp

Trots det lär dom ju köra bättre än mig som knappt kört alls :p.
Låter great, hoppas på att växthuseffekten gör sitt och det är sommar fram tills jul :D:tummenupp

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP

Lycka till med körkortet, hoppas allt fixar sig 22/9, du hinner köra mycket innan vintern kommer, om den nu ens kommer till Sthlm:D

Absolut du kan haka på dessa körningar, det finns folk som både haft kortet länge och inte så länge, alla är välkomna:) Dessutom ett bra tillfälle att träffa nya hojbrödrar och -systrar, och hitta trevliga vägar som är roliga att köra hoja med.

Kommer inte ihåg hur länge vi körde dessa torsdagskörningar förra året, enda nackdelen är att mörkret kommer tidigare, men man kan ju alltid köra kortare turer under veckan, så att det blir åkning ändå. Sen finns det ju alltid galningar, som jag själv, som kör året runt, he, he...Finns alltid folk som kör på helgerna under hösten/vintern, så det är bara slänga en fråga till nån av oss, brukar inte vara nåt problem att hitta folk som vill köra:)

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Lycka till med körkortet, hoppas allt fixar sig 22/9, du hinner köra mycket innan vintern kommer, om den nu ens kommer till Sthlm:D

Absolut du kan haka på dessa körningar, det finns folk som både haft kortet länge och inte så länge, alla är välkomna:) Dessutom ett bra tillfälle att träffa nya hojbrödrar och -systrar, och hitta trevliga vägar som är roliga att köra hoja med.

Kommer inte ihåg hur länge vi körde dessa torsdagskörningar förra året, enda nackdelen är att mörkret kommer tidigare, men man kan ju alltid köra kortare turer under veckan, så att det blir åkning ändå. Sen finns det ju alltid galningar, som jag själv, som kör året runt, he, he...Finns alltid folk som kör på helgerna under hösten/vintern, så det är bara slänga en fråga till nån av oss, brukar inte vara nåt problem att hitta folk som vill köra:)

Sluta suktas! Hur ska jag NU överleva väntan på uppkörningen :(?
Nej men ärligt, låter toppen :tummenupp, fan va kul! Jaja.... Nu är det "bara" 30 dagar kvar :(.... Fast det är iofs 4 dagar kvar tills uppkörning för bil :p...

Tack för att alla är så vänliga mot nykomlingar ^^

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Klart vi skall köra lite! skall ju bli fint väder :tummenupp

Datum: Torsdag 27:e Augusti 2009
Samling: Skogskyrkogården (as usual)
Tid:18.00 Fire up 18.15

Resväg: TBD...

Jag har läst och förstått reglerna och vill med på körningen den 27/8-2009:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=202837

Namn:
1. unclesam (så länge det inte regnar)
2.
3.
4.
5.
6.

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica]Härligt, härligt!

Namn:
2. apider
3.
4.
5.
6. [/FONT]

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Shit verkar dålig uppslutning.. men jag är alltid på:D

Namn:
2. apider
3. Kim
4. Cap
5. Shadow
6.

oh shit, det här kan bli trubbel.. någon som har en megafon så vi kan ropa ut var lugna gruppen samlas och även säga "om ni är nybörjare eller inte haft körkortet längre än 3 år, åk inte med wheeile snubbarna, inte för att de är otrevliga, utan för att ni kommer köra ihjäl er":)

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
kommer för sent iväg så jag hinner inte, men det verkar ändå bli dålig uppsluning så jag drar till väsby:)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM