Jag skall nog ut å köra lite på norrsidan idag (lördag) om det inte regnar, prognosen ser lite random ut.Hej allihopa! Blir det nån åkning i helgen el?
Jag skall nog ut å köra lite på norrsidan idag (lördag) om det inte regnar, prognosen ser lite random ut.
Wow, kan verkligen inte vänta på att få hänga med på dessa körningar när jag tagit mitt kort !....
Hur mycket kunskap behöver jag för att hänga på dock :S? Kommer ju vara helt "fräsh" precis när jag tagit mitt kort, och vill inte sabba för andra genom att vara någon jävla bromskloss.
Har ju aldrig kört någon av sträckorna ni kommer köra på osv.
Kommer jag ens hinna medverka i någon av dessa denna säsong ?, Tar ju körkort 22a september, hur länge anordnar ni torsdagarna ?
Det finns många som inte kört så länge som kör i torsdagskörningarna så det är lugnt!
Man kör väl så länge vädret är bra
Wow, kan verkligen inte vänta på att få hänga med på dessa körningar när jag tagit mitt kort !....
Hur mycket kunskap behöver jag för att hänga på dock :S? Kommer ju vara helt "fräsh" precis när jag tagit mitt kort, och vill inte sabba för andra genom att vara någon jävla bromskloss.
Har ju aldrig kört någon av sträckorna ni kommer köra på osv.
Kommer jag ens hinna medverka i någon av dessa denna säsong ?, Tar ju körkort 22a september, hur länge anordnar ni torsdagarna ?
Lycka till med körkortet, hoppas allt fixar sig 22/9, du hinner köra mycket innan vintern kommer, om den nu ens kommer till Sthlm
Absolut du kan haka på dessa körningar, det finns folk som både haft kortet länge och inte så länge, alla är välkomna Dessutom ett bra tillfälle att träffa nya hojbrödrar och -systrar, och hitta trevliga vägar som är roliga att köra hoja med.
Kommer inte ihåg hur länge vi körde dessa torsdagskörningar förra året, enda nackdelen är att mörkret kommer tidigare, men man kan ju alltid köra kortare turer under veckan, så att det blir åkning ändå. Sen finns det ju alltid galningar, som jag själv, som kör året runt, he, he...Finns alltid folk som kör på helgerna under hösten/vintern, så det är bara slänga en fråga till nån av oss, brukar inte vara nåt problem att hitta folk som vill köra
Hur ser det ut nu på Torsdag? Blir det nån körning? ä jäkligt sugen.
Jag avstår idag se http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=212488 . Väl mött en annan gång.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|