Själv slutar jag jobbet först 18:00 så jag missar jämt den här körningen, släppa upp kopplingen 18:30 nån torsdagkväll som omväxling??
Ja nu får vi väl se om jag ska våga mig på att följa med någon Torsdag framöver. Dock får det väl bli när någon är med som kan se till att jag inte hamnar i typ Norge för jag hittar inte så bra och tänker inte köra för fort för jag är alldeles för osäker ännu. Men det skulle va kul att hänga på nån gång framöver.
Hälsa på i Speed Triple STHLM tråden istället... vi e en hel hög triplar som åker tillsammans emellanåt... [/QUOTE
Det vore grymt! Dags att vi åker ut och matar motorn med lite frisk höstluft! Ska hälsa på i tråden!
been there, done that. böjd gaffel + blå pung som följd.
satt ofokuserat på essingeleden och lyckades bromsa in i en kille idag.. jag, hojens front och sidor och hans bil klara sig perfa, men av någon konstig anledning blev min ljuddämpare på snudd till deformerad, tror det har med att bakhjulet slog så hårt upp i ljuddämparen som sitter precis ovanför när hojen slog ner efter att ha varit i en rätt bra vinkel på framhjulet. så har jag otur kanske det inte blir något mer körning denna säsong.. jävlar vad tomt det känns när man tänker den tanken
ehh ofokuserad när man kör hoj verkar dumt
Jefligt lätt hänt. Been there, done that, didn't got the t-shirt.
Men fick repor o annat skit. Värst var väl när man fick sy på SÖS när man var 16.
Vart de nån gixxerprovåkning?
REGN i kväll från 18.00 enligt yr.no. Lugnar mig till g-åsen.
Jadå det vart att testa gixxer 1000 (den ända dom hade att provköra) vilken jäfla raket Fick ont i nacken efter typ 20 minuter.
Motard eller någon streethoj känns mer rätt för mig
Du kan inte ha fått någo bra intryck alls när det gäller mig konbinerat med motorcykelehh ofokuserad när man kör hoj verkar dumt
Det är väll bara att fixa något temporärt med ljuddämparen / avgasör så du kan köra med hojen säsongen ut
Så vad sa du... Ska vi mötas på Rosenhill och prata om hur ni kan fortsätta åka den här säsongen.........? HA! 1-0 till mig...
Skämt osido hur fan lyckas du, Stoppie eller?
Jefligt lätt hänt. Been there, done that, didn't got the t-shirt.
Men fick repor o annat skit. Värst var väl när man fick sy på SÖS när man var 16.
Kan någon förklara för mig hur detta går till? allt annan på hojen är helt ok
.
äh honda är bäst och du klagade inte så mycket när du provade firebladen!Behöver ju inte va raketforskare för att fatta varför de blev så
Du Åker ju Honda
haha äh det är bara sidorna på däcketdags för nya däck oxå =)
Det är bara o hänga på imorn så slipper du ta det i nästa liv, carpe diem. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=213176Synd att ni enbart åker på torsdagar, hade vart skoj att slå följe...får bli i mitt nästa liv
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|