Äsch vad du drömmer såg nog allt hur du höll på vingla ner i diket när jag varva till bredvid dig. Stog upp och visade röven gjorde du också så att man skulle tappa koncentrationen men icke! Det funka inte på mig!
Äsch vad du drömmer såg nog allt hur du höll på vingla ner i diket när jag varva till bredvid dig. Stog upp och visade röven gjorde du också så att man skulle tappa koncentrationen men icke! Det funka inte på mig!
Jag stämmer in i kören, riktigt trevlig tur idag.
Är det någon som har en karta på hur vi körde?
Va 17! Jag stog ju upp och härmade dig juh! Du som började! Inte bet de heller på mig... Fast de såg skönt ut när du "knäböjde" upp den på slangen... Ge mig ett par år till så plockar jag dig
Äh skämt o sido, tack för en kanon trevlig tur! Inga olyckor tack o lov och tack till vår guide som visade oss de fina vägarna Lite grus kommer de alltid o finnas, bara o gasa "bettar ju förr eller senare" Hehe
Jo det sant det va ju faktist jag som började inte meningen att göra dig upphetsad hehe!
Men idag är det samling kl 3 statoil märsta vet inte vilka som kommer men antar att du kommer?
För att återknyta till våran diskussion om olyckor på donken.
Det var dessa bilder jag snackade om: http://cbrforum.com/forum/showthread.php?t=44930 (varning för känsliga)
Jätte sexy med skinnställ på er män bakifrån, specifikt... Eller inte kanske...
Nä det är allt bättre när ni cheyer står upp, då kan man ju inbilla sig att man ser en cameltoe iaf
det står ju varning efter länkenJag hör att någon missade Frozen nippel skämtet som drogs igår
1/3 shot Vodka (freezer temp)
1/3 shot peach schnapps
1/3 shot Mango juice (frozen)
Use an ice crusher to crush the frozen mango juice. Mix in the vodka and the peach schnapps.
Its called a frozen nipple because after reaching into the freezer 3 times your nipples are pretty frozen ; )
För er som hörde det
Unclesam, du kan ju inte lägga ut den där tråden utan varningstext... Den är ju så vidrig och kolla på... Scrollade snabbt igenom och förträngde allt jag såg...
det står ju varning efter länken
När ska vi börja med helggruppkörning?
Lördag?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|