Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Argh... jag vill oxå ut och åka!!!
Men för det första har jag ingen hoj just nu och för det andra stundar ett besök på BB vilken dag som helst :rullandeu
Snyft, kommer det bli mer åkning i år för mig...? :gråta

Hahaha Nu är jag med på smset jag fick att du skulle åka till BB hihi jag trodde det var till Biker Boyz (BB) samling, så dit åkte jag glad i hågen i onsdags och frågade efter dig :D:D:D

Lycka till!

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
Hahaha Nu är jag med på smset jag fick att du skulle åka till BB hihi jag trodde det var till Biker Boyz (BB) samling, så dit åkte jag glad i hågen i onsdags och frågade efter dig :D:D:D

Lycka till!

Hehehe, sorry för förvirringen, skulle varit tydligare.
Usch vad man blir åka-sugen när man inte KAN åka, det är ohyggligt!
Jag skulle tillochmed kunna tänka mig att vara passagerare... :gnissla men det är kanske lite dålig tajming att vara borta hemifrån just nu. Kan ni inte åka förbi och varva lite när ni inte har nåt bättre för er :tummenupp

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Hehehe, sorry för förvirringen, skulle varit tydligare.
Usch vad man blir åka-sugen när man inte KAN åka, det är ohyggligt!
Jag skulle tillochmed kunna tänka mig att vara passagerare... :gnissla men det är kanske lite dålig tajming att vara borta hemifrån just nu. Kan ni inte åka förbi och varva lite när ni inte har nåt bättre för er :tummenupp

Men du har ju nått annat helt fantastiskt att se fram emot :Bugar Ungar är bäst!

Mad Skillz; Jag steker dig!:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2008 Honda CBR600RR
Show me the bombs ! ;)

jag har fotobevis på bombningen :)

hmm jag skriver ju så mkt viktigt här !
blev de nån körning igår ?
finns de nån som kommer vara ute o ränna ikväll ? jag kommer nog ta mig en blindtur runt 20 00 ikväll men jag vet inte var den skall sluta, så om nån vill hänga med eller mötas upp så kan ni väl hojta!

Last edited:

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Trams heller!! Ska åka ikapp dig och putta ner din sura gammla dam cykel ner i diket! :tuttar:tuttar:tuttar:tuttar :yoparty:banana:D:arsele:hojbusa

Du när du ligger ivägen så där som du gjorde igår med din breda gixxer så e de inte konstigt att Hondan blir sur...

DU FÅR JU FÖR 17 FLYTTA PÅ DIG!!!:Bugar Fast jag kan ju erkänna att du stekte mig på Skanssundsvägen... :tummenupp

Tack! Jag fick inte till det ens i närheten när kameran va framme... För mycke olyckor och poliser i krokarna... Next time ;)

Jag drar ner till Tha Bult på en stund och skall idag uppnå mitt säsongsmål tänkte jag... Bara att höra av sig om du skall med :):yoparty

Last edited:

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Du när du ligger ivägen så där som du gjorde igår med din breda gixxer så e de inte konstigt att Hondan blir sur...

DU FÅR JU FÖR 17 FLYTTA PÅ DIG!!!:Bugar Fast jag kan ju erkänna att du stekte mig på Skanssundsvägen... :tummenupp

Hehe aa jag vet inte riktigt vad du häll på men där, skulle jag fortsatt ligga bakom skulle jag nog fått parkeringsböter! :arsele

MCist

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
En lila
Blir det nåt åka på torsdag?

Har trasslat sig de ggr jag försökt åka med på nån gruppkörning, och nu känns det som att det inte är mkt kvar av säsongen.

Vill ju lära mig lite sjysta vägar, och har inte ens en aning om vad bulten är för nåt... :va

Det är sant. :rodnar

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll

Tack :) Är mycket nöjd :)

Blir det nåt åka på torsdag?

Har trasslat sig de ggr jag försökt åka med på nån gruppkörning, och nu känns det som att det inte är mkt kvar av säsongen.

Vill ju lära mig lite sjysta vägar, och har inte ens en aning om vad bulten är för nåt... :va

Det är sant. :rodnar

lv 257 mellan Tungelsta och Rosenhill. Ingen aning om det blir körning på torsdag men det antar jag!:yoparty

Bifogat

• DSC_9208-Edit.jpg
    DSC_9208-Edit.jpg
    80.2 KB · Visningar: 60
Last edited:

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
hej jag kan tyvär inte vara med. sticker iväg till bohuslän på onsdag och är åter tisdag.

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Jag kan tyvärr inte köra på torsdag, drar ner till Anderstorp för lite banåkning torsdag efter jobbet.

Så tyvärr Snake Eyes, blir inget dregglande efter Ducce-baken för dig:D Du får vänta tills nästa vecka, eller kanske nån annan med Ducce kan behaga dig:tuttar

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år