Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
Hej!
Nån som är åkasugen nu i helgen? Ser ut att bli riktigt fint väder och jag är ganska sugen att prova nya åket och ta en fika i solen.

JGA

Trött...
Gick med
7 Jul 2009
Hoj
CBR Lax -08
Jag har tänkt att ge mig ut på bulten på lördag. Har bara kört där 2 ggr sen jag fick kortet.

Jobbar fram till 15.00 men efter det så drar jag ut. Är det fler som vill haka på så "sent" på dagen så är det bara att säga tid och plats så kommer jag och eventuellt ngn till med.

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Ska vi åka i ngt bra elljusspår? Man ser ju inget längre. Och ni kör ifrån mig på era :hojraket

Hehe ja du, jag hittar inte på norra sidan, men det finns säkert några ok vägar som man kan ta som har lampor... Nån som hittar o känner sig manad?

Lätt, bara ni byter dag! ;) Synd att man för ovanlighetens skull är uppbokad då.

Onsdag lär det oxå bli körning... bara att haka på!

Last edited:
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Onsdag lär det oxå bli körning... bara att haka på!

Råger thät! Syftar du på onsdagskörning tråden eller brukar "Lugnt tempo" köra då också? Varit med på en eller två rundor med sistnämda, då med Transalpen men nu behöver jag träna ny teknik =) Snart 90 mil sen i fredags men fortfarande fel kurvteknik = följer inte med me kroppen ordentligt i kurvorna.

Finns fin fina vägar på norrsidan btw.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
saknar att åka:( någon som vill ta mig på passagerarplattsen så jag får åka med snart? jaa jag är så desperat!:mad:

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
tja man får väll komma och visa upp nya hojen! den är orange!

Nice! Grattis!:yoparty

Råger thät! Syftar du på onsdagskörning tråden eller brukar "Lugnt tempo" köra då också? Varit med på en eller två rundor med sistnämda, då med Transalpen men nu behöver jag träna ny teknik =) Snart 90 mil sen i fredags men fortfarande fel kurvteknik = följer inte med me kroppen ordentligt i kurvorna.

Finns fin fina vägar på norrsidan btw.

Vi har väl blivit ett gäng som åker lite nu och då iaf... Utspritt tempo. På onsdag kommer jag ha lillan bakpå så jag kör inte i täten...

Ska vi köra söder på onsdag och norr på torsdag?

saknar att åka:( någon som vill ta mig på passagerarplattsen så jag får åka med snart? jaa jag är så desperat!:mad:

Sejtan va desperat du måste vara! :D Sorry, jag skjutsar inte...

Last edited:

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Nu får det bli helgåka. Jag behöver se bättre ut! Så det blir optikerbesök på torsdag

Ska vi åka i ngt bra elljusspår? Man ser ju inget längre. Och ni kör ifrån mig på era :hojraket

Jag funderar på Xenonkonvertering av halvlyset. Hellyset fungerar nästan lika bra som bilen. Och Nej, inte om jag är med(nån måste ju komma sist).

tja man får väll komma och visa upp nya hojen! den är orange!

Bidde det något gixxeraktigt eller holländskt för du går väl inte i Jürgens fotspår med amerikanskt gjutjärn?

Har du inte fixat undertail och avgas ännu eller var det ännu mer?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha