Surfnisse
XLV
Tja!.. Jag ska försöka ta mej till skogis idag 1/9..till kl.12.00.
Själv fick man stå och vänta på bärgare.![]()
Osäker på hur lång den här snutten är. Men från McD i Upplands-Väsby till T-korset (där det i min bild står "Albano") är det 3,5 mil.
Tänkte göra en mätning på hela sträckan men kartorna i google earth är helt fuckade !
Vill tacka alla för hjälpen vid skogis idag!.. Då min sambos mc blev på backad av en bil.
Hoppas ni hade en trevlig tur i det fina vädret.![]()
Vill tacka alla för hjälpen vid skogis idag!.. Då min sambos mc blev på backad av en bil.
Och nu kan jag för er nyfikna berätta att den här sträckan är i princip exakt 10 mil.
Vill man kan man även åka upp till Statoil i Gottröra. Blir en avstickare på totalt 1,2 mil.
Hehe jag använde några av dina vägtips till turen idagDom var faktiskt väldigt härliga
![]()
Roligt att höra![]()
Gissar på att du issåfall använde dig av svarta vägen från Ekskogen/Salby ner mot Husby där ni tog höger (nu blå väg) över Kimsta och ut till Arlanda !
Tack för en trevlig tur idag, tyvärr kan inte jag bidra med några bilder![]()
hoppas det går vägen med försäkringen på hondan, som sagt; än är inte den sista idioten född... om man inte ens får ut en liten sketen fjuttbil från en gigantisk parkeringsfick så har man f-n inte på vägen att göra![]()
Ber om ursäkt för att jag avvek lite oplanerat, passade på att utföra ett familjeärende i sigtuna. Försökte åka ifatt er men jag ringde bais från kalhäll när ni höll på att bryta vid bromma![]()
Det stämmer braDu borde hänga med någon gång (om du är intresserad av denna typ av körning)
Yep, varit på gång ett flertal gånger men fått små förhinder.
Tänkte stå och vänta nånstans i lördags på att ni kom, men det är väldigt svårt att tajma.
Vad blev det för tempo i lördags?
Kom igen nu alla... sista körningen i år, slut upp ordentligt eller är alla så tunna så körningen stoppas av lite kyligare luft eller mörker?
Vore kul om vi blev ett gäng denna torsdag med!
(fast två är ju ett gäng det med, -men väldigt litet gäng)![]()
Hur f gick det till?? Hur gick det me hojen? /F
Hur f gick det till?? Hur gick det me hojen? /F
Kom igen nu alla... sista körningen i år, slut upp ordentligt eller är alla så tunna så körningen stoppas av lite kyligare luft eller mörker?
Satan!
Här har man börjat nytt jobb som har fest på torsdag...
Satan!
Här har man börjat nytt jobb som har fest på torsdag...![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |