Jag vill ju också ut och köra... Fan också att man sitter på jobbet och ska jobba till 15.00 idag
'Krogen i skinn funkar kanon Spader dam har öppet länge
Jag lägger det här... Vet att det är fel tråd, men alla läser ju här...
13.00 Skogis i morgon 09-10-10 så åker vi till McD i Upplands Väsby. Gasa därifrån 13.30
1. Pippi
2. Ahlis
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Tack för i dag. Trevligt o träffa en massa nytt folk.
Lite väl kallt på hemvägen från Rimbo.
Hoppas de va isfritt i Vaxholm o färjan gick.
121 i nerförsbacke..
Tack för i dag. Trevligt o träffa en massa nytt folk.
Lite väl kallt på hemvägen från Rimbo.
Hoppas de va isfritt i Vaxholm o färjan gick.
121 i nerförsbacke..
Det fixade sig på vägen hem, kom faktiskt upp i 160 i nedförsbacke
Pff... Power wheelie på varenda växeln, ingen utmaning
Det fixade sig på vägen hem, kom faktiskt upp i 160 i nedförsbacke
Pff... Power wheelie på varenda växeln, ingen utmaning
Hej, är ny på sajten. Äger gruppkörningar fortfarande rum såhär sent på sesongen? Vore kul att åka med, i lugnt tempo (jag är en ovan förare).
hej, kanske blir några turer till. men jag skulle avråda dig från att åka med pga att det är kallt,halt samt blir mört så fort.
sedan har det inte varit körning i lungt tempo på sista tiden. lätt att man kör över sin förmåga då.
återkom 2010
Vid närmare eftertanke ska jag följa ditt råd och återkomma när jag har lärt mig köra ordentligt.hej, kanske blir några turer till. men jag skulle avråda dig från att åka med pga att det är kallt,halt samt blir mört så fort.
sedan har det inte varit körning i lungt tempo på sista tiden. lätt att man kör över sin förmåga då.
återkom 2010
hmm detta är nog torsdagstråden .. )P
Både onsdag och torsdag kväll verkar bli fint väder enligt smhi.
Jag har läst reglerna och fattar ingenting ( eg kan nån klistra in länken här )
Samling Torsdag 17 30 avfärd senast 1745 ( vi får dra nytta av de lilla ljus som kan erbjudas )
1.
2. hal is
3.
4.
5. hal is
6.
Fan vet om de blir nåt .. det snöade ju imorse när jag åkte till jobbet .. de va inte skoj ... ALLS
Ja, det var en liten extra krydda i tillvaron Som tur var smälte snön när den nådde asfalten.
Det har väl varit "lugn körning" för de som velat köra lugnt...? Vi har ju tom haft en klotad 125a som kört med de senaste gångerna
Dock håller jag med om att du kanske inte ska ge dig ut på kvällskörningarna, men blir det körning i helgen tycker jag du skall åka med helt klart!
Dåså då är det ju bara att gasa! I Tyresö skiner solen som alltid
skaffa ett visir med pinlockProblemet i morse var mitt igenimmade visir. Ett klassiskt dilemma uppstod, frysa om ansiktet eller 5 % sikt. Hmm... Jag kommer inte ihåg vilket jag valde
Tyresö? Efter det att jag köpt MC så har jag gjort en lov runt Älta/Tyresö och sen vidare ut till Nacka bara för att det är så kul (och för att solen alltid skiner där). Blir nog en tur till efter jobbet om inte dimman kvarstår.
Tack för tipset. Min nuvarande hjälm är på utgående. Jag tror jag ska gå loss på Arai's Quantum när den kommer (i december) och den har även någon form av "andningsmask".
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|