Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

JGA

Trött...
Gick med
7 Jul 2009
Hoj
CBR Lax -08
Jag vill ju också ut och köra... Fan också att man sitter på jobbet och ska jobba till 15.00 idag :(

Hatten

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Hoj
2011, BMW, S1000RR
Krogen i skinn funkar kanon :) Spader dam har öppet länge :tuttar

Jag lägger det här... Vet att det är fel tråd, men alla läser ju här... :)

13.00 Skogis i morgon 09-10-10 så åker vi till McD i Upplands Väsby. Gasa därifrån 13.30

1. Pippi
2. Ahlis
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
'

Tack för en kul körning är nu hemma i trygga Årsta igen. Funderar starkt på att ta ett varmt bad :yoparty
/Rasmus

cl

Tequila MC
Gick med
5 Jan 2004
Hoj
ZX10R Grön
Tack för i dag. Trevligt o träffa en massa nytt folk.
Lite väl kallt på hemvägen från Rimbo.
Hoppas de va isfritt i Vaxholm o färjan gick.

:D 121 i nerförsbacke.. :D

-Jonathan-

Bike
Gick med
11 Dec 2008
Hoj
Blåa Faran '04

Det fixade sig på vägen hem, kom faktiskt upp i 160 i nedförsbacke :tungan

Pff... Power wheelie på varenda växeln, ingen utmaning:D

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
Kul var det! :banana Påminn mig om att åka mer med er nästa år :Bugar

Ehh, jo pga kyleffekten frös fingrarna fast i handsken så efter Svinninge drog vi oss hemåt illa kvickt, och det var ju precis lagom för nog blev det precis mörkt när jag kom hem.

Det fixade sig på vägen hem, kom faktiskt upp i 160 i nedförsbacke :tungan

Pff... Power wheelie på varenda växeln, ingen utmaning:D

Det är mer utmaning när man måste ha farten med sig genom varje kurva och inte har möjlighet att gasa ikapp :tummenupp

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Hej, är ny på sajten. Äger gruppkörningar fortfarande rum såhär sent på sesongen? Vore kul att åka med, i lugnt tempo (jag är en ovan förare).

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Hej, är ny på sajten. Äger gruppkörningar fortfarande rum såhär sent på sesongen? Vore kul att åka med, i lugnt tempo (jag är en ovan förare).

hej, kanske blir några turer till. men jag skulle avråda dig från att åka med pga att det är kallt,halt samt blir mört så fort.
sedan har det inte varit körning i lungt tempo på sista tiden. lätt att man kör över sin förmåga då.

återkom 2010 :tummenupp

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
hej, kanske blir några turer till. men jag skulle avråda dig från att åka med pga att det är kallt,halt samt blir mört så fort.
sedan har det inte varit körning i lungt tempo på sista tiden. lätt att man kör över sin förmåga då.

återkom 2010 :tummenupp

Det har väl varit "lugn körning" för de som velat köra lugnt...? Vi har ju tom haft en klotad 125a som kört med de senaste gångerna :tummenupp

Dock håller jag med om att du kanske inte ska ge dig ut på kvällskörningarna, men blir det körning i helgen tycker jag du skall åka med helt klart!

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2008 Honda CBR600RR
hmm detta är nog torsdagstråden .. )P

Både onsdag och torsdag kväll verkar bli fint väder enligt smhi.

Jag har läst reglerna och fattar ingenting ( eg kan nån klistra in länken här )

Samling Torsdag 17 30 avfärd senast 1745 ( vi får dra nytta av de lilla ljus som kan erbjudas )

1.
2. ahlis
3.
4.
5. ahlis
6.

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125

återkom 2010
Vid närmare eftertanke ska jag följa ditt råd och återkomma när jag har lärt mig köra ordentligt.

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2008 Honda CBR600RR
Fan vet om de blir nåt .. det snöade ju imorse när jag åkte till jobbet .. de va inte skoj ... ALLS

hmm detta är nog torsdagstråden .. )P

Både onsdag och torsdag kväll verkar bli fint väder enligt smhi.

Jag har läst reglerna och fattar ingenting ( eg kan nån klistra in länken här )

Samling Torsdag 17 30 avfärd senast 1745 ( vi får dra nytta av de lilla ljus som kan erbjudas )

1.
2. hal is
3.
4.
5. hal is
6.

-Jonathan-

Bike
Gick med
11 Dec 2008
Hoj
Blåa Faran '04
Det har väl varit "lugn körning" för de som velat köra lugnt...? Vi har ju tom haft en klotad 125a som kört med de senaste gångerna :tummenupp

Dock håller jag med om att du kanske inte ska ge dig ut på kvällskörningarna, men blir det körning i helgen tycker jag du skall åka med helt klart!

Tycker det kan gå lite lugnare på transportsträckorna, J*vla hypertrickare :D
Men så fort går det inte. Alla kör i sitt eget tempo och så träffas man upp vid nästa korsning alternativt avtagningsväg. Enkelt.

Och förstår inte varför min vurpade 125:a alltid kommer på tal i det här forumet :D

alfabeta

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2009
Hoj
Honda CB600FA Hornet 2008 - till Salu. Honda CB1000RA 2009
Dåså då är det ju bara att gasa! I Tyresö skiner solen som alltid :tummenupp

Problemet i morse var mitt igenimmade visir. Ett klassiskt dilemma uppstod, frysa om ansiktet eller 5 % sikt. Hmm... Jag kommer inte ihåg vilket jag valde ;)

Tyresö? Efter det att jag köpt MC så har jag gjort en lov runt Älta/Tyresö och sen vidare ut till Nacka bara för att det är så kul (och för att solen alltid skiner där). Blir nog en tur till efter jobbet om inte dimman kvarstår.

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Problemet i morse var mitt igenimmade visir. Ett klassiskt dilemma uppstod, frysa om ansiktet eller 5 % sikt. Hmm... Jag kommer inte ihåg vilket jag valde ;)

Tyresö? Efter det att jag köpt MC så har jag gjort en lov runt Älta/Tyresö och sen vidare ut till Nacka bara för att det är så kul (och för att solen alltid skiner där). Blir nog en tur till efter jobbet om inte dimman kvarstår.
skaffa ett visir med pinlock

alfabeta

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2009
Hoj
Honda CB600FA Hornet 2008 - till Salu. Honda CB1000RA 2009
Tack för tipset. Min nuvarande hjälm är på utgående. Jag tror jag ska gå loss på Arai's Quantum när den kommer (i december) och den har även någon form av "andningsmask".

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2008 Honda CBR600RR
*andningsljud ála darth vader*

I´ve been waiting for you all this time Obi-bike :Bugar

Tack för tipset. Min nuvarande hjälm är på utgående. Jag tror jag ska gå loss på Arai's Quantum när den kommer (i december) och den har även någon form av "andningsmask".

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år