Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Finns ngn av hojarna på korten kvar efter den här kraschsommaren? Cruellas finns nog, hon är ju SMC-instruktör ...

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Mille -01, Beeejbybläjd -98 och moppilon Gary Uno -96 :-D
Haha inte lite sent häller!

Suck... jag vet, sorry! :(
Tur att jag hittade bilderna öht... :tummenupp

Finns ngn av hojarna på korten kvar efter den här kraschsommaren? Cruellas finns nog, hon är ju SMC-instruktör ...

Japp, usch så många kraschar! :(
En bläjd till fr bilden har klarat sig, vet jag... Host, host, trots att jag gjorde mina första staplande körningar med den... :) :tuttar

schizophrana

Guest
Nej, den var på södersidan på pålamalmsvägen(jag var med, om än inte vid kraschtillfället) och några bilder ser ut att vara från Donken i Upplands Väsby(norrunda).

bilderna är ifrån nash "kraschrunda" men jag vet inte om jag skulle vilja kalla den det, det va iofs en som gick av duktigt och en annan som åkte ikull lite lätt men det har funnits värre rundor. Jag tror du tänker på när han själv kraschade, men det va inte den här gången.

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Kraschen jag tror som är påtänkt är väl den som hände på pålamalmsvägen efter en söderrundas avslut på rosenhill. På din första bild är två inblandade med, kanske därav frågan.

schizophrana

Guest
Kraschen jag tror som är påtänkt är väl den som hände på pålamalmsvägen efter en söderrundas avslut på rosenhill. På din första bild är två inblandade med, kanske därav frågan.

Dom va väl oskiljaktiga hela sommaren :)

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Uhm, kör folk så långsamt att dom trillar omkull mtp att det ska vara "lungt tempo" på turerna? ;)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
suck.. fick ju hojen tillbaka till i början av dec.. men strax efer börjar de snöa.. och jag vill bara ut och köra igen:(

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Nu händer det ju grejer. Nästa vecka kommer det att vara ljust till kl 20. Prognosen ser i alla fall för tillfället lovande ut.

Ngn som plockat fram hojen och känner för en runda 1/4?

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
Hojarna är alltid framme men vädret sätter vissa begränsningar. Allt beror på om jag hinner klart med DR'n. (Gaffelolja och höja den till offroadläge igen) Jag har påsklov hela vecka så tanken finns(om vädret tillåter).

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Nu händer det ju grejer. Nästa vecka kommer det att vara ljust till kl 20. Prognosen ser i alla fall för tillfället lovande ut.

Ngn som plockat fram hojen och känner för en runda 1/4?

Om solen skiner på oss så åker jag gärna med. Helst 10 plus också. Måste bara köpa nya handskarna på Mc-Boden...

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
Om solen skiner på oss så åker jag gärna med. Helst 10 plus också. Måste bara köpa nya handskarna på Mc-Boden...

Just nu ser det sådär ut på SMHI's prognos på Torsdag 1/4. Regn till eftermiddagen, sen uppehåll och frågan är om det hinner torka upp.
Långfredagen ser bättre ut.
Det hinner säkert ändra sig.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom