Skön åkning och trevligt sällskap, tack för ikväll och hoppas alla kom hem i god ordning. Hoppas jag inte bromsade er bakom för mycket när jag låg som 2:e hoj till skansundet och såg touring-bmw:n med kardan och hela skiten försvinna bort i horisonten efter några kurvor
Det satt en kamera på min hoj, den hade följande på minneskortet när jag kom hem:
Incidenten 3.20 in i din film lite närmare.
]
är det ett barn som sitter bakpå?!
är det ett barn som sitter bakpå?!
Ja, det är det. Kvinnan som kör hojen kan verkligen köra snyggt och kontrollerat och är i övrigt en riktigt trevlig och ansvarstagande tjej som älskar sin dotter. Det är inte första gången lilltjejen är med.
Om du syftar på hur hon hanterade situationen med den utsmygande bilen... tycker jag hon hanterade den gallant, som resten av sin körning, som jag var med på, och körde bakom henne en hel del av tiden.
PUNKT!
Vill du jiddra? Låt människor ta sina egna beslut, även om sina barn.
PS.
serenada, har du barn? jag har två små.
DS.
punkta in mig lilla gubben, jag skriver precis vad jag vill om det inte bryter emot reglerna. Jag har inga barn, hade jag haft det hade jag aldrig låtit dom suttit bakpå innan dom va runt 15-16 och mogna nog att ta egna beslut och ha iallafall någorlunda utvecklad handlingsförmåga ifall det skulle hända något, men det behöver jag nog inte tala om för dig, du har nog redan förstått vart jag vill komma iom ditt förbaskat otrevliga svar.
Jag anar dock en öm tå, så du är förlåten.
Ja vad fan kan ha hänt egentligen? Jag låg ju 10 m bakom och såg det men jag märkte inte ens nåt grus i den där kurvan
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |