Maverickgoose
Gudomlig sporthojare
Just nu är det blå himmel!
Just nu är det blå himmel!
Är du ledig osv så kan vi dra på en tur inom snar framtid.
Är du ledig osv så kan vi dra på en tur inom snar framtid.
Återkommer med svar men jag gissar på strax efter lunch.
Vad sägs om en söderkörning i "skönt" tempo i morgon eftermiddag/kväll med obligatorisk avslutning på donken sveavägen? Lämna förslag på tid och plats, för mig spelar det nämligen ingen större roll.
Vad sägs om en söderkörning i "skönt" tempo i morgon eftermiddag/kväll med obligatorisk avslutning på donken sveavägen? Lämna förslag på tid och plats, för mig spelar det nämligen ingen större roll.
Jag jobbar till ca 1500, efter det är jag ledig.
Vi kan väl mötas i "Berga"?
Tid, bra fråga!
Skönt tempo är skyltad hastighet + 30 km/h, men utan att brassa på som fan mellan kurvor eller på transportsträckor samt 30 och 50 -sträckor. Vill man köra lite långsammare så är det lugnt, dom som kör snabbare väntar in de lite långsammare vid korsningar och liknande.
Skogskyrkogården känns som en het kandidat, har dålig koll på andra lämpliga samlingsplatser söder om stan.
Edit: Inga förslag på samling än så länge, så jag säger 17:30 vid skogskyrkogården.
Om du ska med Maverickgoose, så skulle vi kunna mötas 16:30 vid OKQ8 i Åkersberga.
Är på väg hem nu. Ska fixa en sak hemma och tvätta hojen så 1630 fungerar nog!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|