Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Jo.h.an

Medlem
Gick med
13 Sep 2009
Hoj
KTM 690 smc r
Ingen speciellt rutt är planerad, men Rosenhill skulle kunna vara det första stoppet och då kan ni som vill möta upp där. Tror dock att vi inte hinner dit till 18 om vi ska starta en 20 min tidigare från skogis (tar det 40 min att åka den sträckan kanske?)

Okej, det blir nog bra med Rosen som första stopp, för då hinner nog min kompis dit. Han åker från Ekerö ca kl 18, gasar han bara lite extra hinner han med ;)

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Kul med bra drag i gruppkörnings-tråden! Mindre kul att semestern är slut och att jobb och vardagssysslor sabbar möjligheten till onsdagsgasa. Håll tempot uppe, så jag kan hänga på vid kommande tillfällen :banana

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Kul med bra drag i gruppkörnings-tråden! Mindre kul att semestern är slut och att jobb och vardagssysslor sabbar möjligheten till onsdagsgasa. Håll tempot uppe, så jag kan hänga på vid kommande tillfällen :banana

Vaddå sabbar möjligheten till onsdagsgasa:confused: Det gäller att prioritera och planera :fakta :fyllisar

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Hoj
Ja
Devilschild

Tack för turen och trevligt sällskap!

"Racet" på E18 blev smått misslyckat. Första gången missförstod du och andra gången spann mitt bakdäck rejält (det var det jag försökte förklara med händerna ;) ).

Och till alla andra, tack för en trevlig tur och kul med nya ansikten :)

EDIT;
Och jag slapp regnet på väg hem!

prsk

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2012
Hoj
GSX-R 600 -04
Lika bra att regga sig så att man kan skriva ett par rader också.
Tack alla ni som var med, körningen var perfekt för mig som rookie att hänga med :)

Hoppas på mer körning framöver!

/Alex

init

Ny medlem
Gick med
22 May 2011
Hoj
BMW S1000XR -17
Ingen som tänkte köra en vända ikväll? När man har jobbat en hel dag trots så här fint väder så blir iaf jag väldigt sugen på att köra en sväng. En möjlig rutt vore till Södertälje (fast via Bornsjöns norrsida), sedan söderut på småvägar nästan till Vagnhärad, sedan uppåt till Skanssundet där man tar Trafikverkets färja, sedan förbi Rosenhill, Grödby, Ösmo, osv, lite beroende på vad klockan är och sånt.

Med andra ord, jag kommer nog köra en sådan vända oavsett om någon vill hänga på eller inte, men den som vill är välkommen att hänga på.

Plats: Skogskyrkogården, Bogårdsvägen 11
Tid: 18:00
Tempo: Lagligt (Skyltad hastighet)

Jag kör till Skogis även om ingen svarat, men jag väntar inte längre än en kvart (dvs till 18:15) om ingen hör av sig och ber snällt. :)

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Hoj
Ja
Söderut är för långt för mig att åka just nu, tyvärr.
Jag kommer nog glida runt i Roslagen (sällskap mottages gärna).

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln