Micro
Ny medlem
Jag kan tänka mig gasa lite idag, vädret är GULD ju, iallafall just nu i Väsby
Om du inte promt måste åka i laglig fart (vi väntar ju såklart) så sticker vi iväg ett gäng kl 12 från Statoil Järva krog.
Om du inte promt måste åka i laglig fart (vi väntar ju såklart) så sticker vi iväg ett gäng kl 12 från Statoil Järva krog.
Nej laglig fart blir det väl sällan, 20-30+ är väl standard men hur fort hade ni tänkt er då, bara kört hoj sen juni och har inga planer på att sitta som ett frimärke i fronten på en bil
Nej laglig fart blir det väl sällan, 20-30+ är väl standard men hur fort hade ni tänkt er då, bara kört hoj sen juni och har inga planer på att sitta som ett frimärke i fronten på en bil
Vaknade precis i soffan och insåg att jag tydligen glömde gå och lägga mig.
Jag siktar på att dyka upp vid Järva. Oförskämt skitig hoj, men glatt humör.
Jonnyb, du och jag bildar den eventuella sävliga svansen, så oroa dig inte över tempo
Haha ok! Siktar också på järva till 12, får se om jag hinner. Vart hade ni tänkt åka?
Tack för en jäkligt kul hojtur idag! Första gången för mig, inte lika vass som ni andra "Rossi" förare, men ska jobba på det till nästa gång Sjukt kul iallafall och riktigt sköna vägar, snor rutten rakt av
Äntligen tillbaka, nu är jag körsugen!
Åker en tur efter jobbet, antagligen Roslagen.
Hojta till om ni vill åka med.
Kul. Du har PM.Äntligen tillbaka, nu är jag körsugen!
Åker en tur efter jobbet, antagligen Roslagen.
Hojta till om ni vill åka med.
Hej alla glada hojåkare i Sthlm! Är själv helt nyinflyttad (Sumpan) o undrar om dessa träffar generellt sett besöks av även oss custom-åkare? Såg ett Youtube-klipp från en Onsdagsträff och där var det 100% sporthojjar . Någon som har ett bra tips på bra forum/träffar för custom i sthlm? (Har sökt o kikat runt på forumet här min inte hittat något klockrent).
Tempot är överlag sansat bland de åkningar som annonseras i just denna tråd, men det handlar ju ändå om hyfsat inspirerad körning som en custom antagligen upplever för snabbt (nu finns det ju såklart undantag och folk som inte kör 1 km/h över hastighetsgräns, men dessa kan man ju antagligen räkna på två fingrar). Kika in på SMCs forum om du letar andra som kör custom, det är ju att anse som aningen "bredare" än sporthoj.com.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|