Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Sista helgen innan det är dags för vinterförvaring, hade tänkt mig att köra en rejäl runda i morgon lördag men bara för det så ska det regna som fan. :( Om det MOT ALL FÖRMODAN skulle vara uppehåll (och inte svinkallt) i morgon, finns det intresse för lite körning? Skulle ev kunna också kunna hinna köra någon timme eller två på söndag förmiddag, men jag vill inte lova något.

Eller har folk ställt av hojarna redan?:hihi

init

Ny medlem
Gick med
22 May 2011
Hoj
BMW S1000XR -17
Sista helgen innan det är dags för vinterförvaring, hade tänkt mig att köra en rejäl runda i morgon lördag men bara för det så ska det regna som fan. :( Om det MOT ALL FÖRMODAN skulle vara uppehåll (och inte svinkallt) i morgon, finns det intresse för lite körning? Skulle ev kunna också kunna hinna köra någon timme eller två på söndag förmiddag, men jag vill inte lova något.

Nej, jag har inte vinterförvarat min hoj än (det lär knappast hända förrän den varit på service i början av oktober), och ja, jag är alltid sugen på att köra om det inte spöregnar och är svinkallt. Men det ser verkligen inte speciellt bra ut imorgon, får hoppas att väderspåmännen har fel.

Lite smått ofrivilligt sådär efter att bakhjulet körde om framhjulet och hojjen gled in i ett räcke.. :crash

Oj, vad hände? Gick det bra?

Daffa

Sporthojsnörd
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Kawasaki VN 900 Bobber Edition, Kawasaki Zx6-R -08, KTM Duke II 640 "Limited edition" -06
Sista helgen innan det är dags för vinterförvaring, hade tänkt mig att köra en rejäl runda i morgon lördag men bara för det så ska det regna som fan. :( Om det MOT ALL FÖRMODAN skulle vara uppehåll (och inte svinkallt) i morgon, finns det intresse för lite körning? Skulle ev kunna också kunna hinna köra någon timme eller två på söndag förmiddag, men jag vill inte

Jag tänkte ge mig ut om någon timme...

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Lite smått ofrivilligt sådär efter att bakhjulet körde om framhjulet och hojjen gled in i ett räcke.. :crash

Feck! Hoppas du klarade dig helskinnad.

Kul att folk fortfarande kör, men det hjälper inte när prognosen lovar regn som som sagt. Skriver här om det blir uppehåll i regnandet och jag ger mig ut i morgon.

whippo

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2012
Hoj
Honda FMX 650 Ducati Scrambler UE
Hänger möjligen med om det blir söndag, inte allt för sent och uppehåll.

Jonas76

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
Ktm 950sm
Nu är det uppehåll, ska ni/du fortfarande ut på en sväng så hakar jag nog på. Blir dock ganska lugnt tempo för min del då mitt bakdäck har sett bättre dagar.

j0hanna

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -01
Tänkte ta en tur idag, väderprognosen ser ju nästan perfekt ut; regnfritt, över 10 grader och lite sol tom :)

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras