Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

init

Ny medlem
Gick med
22 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
BMW S1000XR -17
Någon som ska ut och köra idag? Det är ju strålande väder. Jag skulle kört grus med Road-Ragge, men kom sent pga kö på E4. Nu är jag i Rosenhill, men jag lär inte stanna här speciellt länge. Kör nog in mot stan snart.
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Är sugen, men behöver veta hur långt innan måste man vara där? Anmälan börjar 9:15, men hur långt innan brukar man behöva vara innan i praktiken för att få plats.

Beror helt på hur många som kommer. Skulle nog sikta på att vara där till 09:15 för att vara på säkra sidan. Nu lär temperaturen imorgon nog avskräcka en del.

http://www.svmc.se/Distrikt/uppsala/School/Fortbildning/Rorken/Viktigt-for-dig-som-ar-ny-pa-Rorken/
Glöm inte att fylla i formuläret om du inte kört tidigare, samt ha kontanter för avgiften.

Står i valet och kvalet att åka. Prognosen säger 7C vid avfärd :confused:
 

GlurG

Medlem
Gick med
10 Jun 2010
Ort
Danderyd
Hoj
KTM 690 Duke
Tänkte snurra lite i norrort, mellanlandar på McD i väsby ~13:30, bara att haka på om nån vill med.
 

prsk

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2012
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 600 -04
Har lånat en GoPro och tänkte passa på att filma en vända eller två idag. Verkar vara rätt skön temperatur ute för tillfället iaf. Norr/söder/Bogesund/whatever. Slutar jobbet i Bromma vid kl. 18 och tänkte ev. åka hem till Hägersten och lämna ryggsäck därefter.
Tuffar på i hyggligt/lagom tempo och säkerligen klassat som "Extremt beteende" stundvis :brinnerup (ni som följt tråden om SMC..)

Någon som är på? :)
 

withberg

Medlem
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Vallentuna
Hoj
SV650S -04
Någon som också hade tänkt att dra till rörken på söndag? Blir första gången för mig iaf, så länge det inte regnar.
 

Ckei

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2012
Ort
Haninge
Hoj
Kawazaki 1600 Meanstreak
Kommer nog vara ute o rulla på södra sidan i eftermiddag.
0735093510
 

GlurG

Medlem
Gick med
10 Jun 2010
Ort
Danderyd
Hoj
KTM 690 Duke
Vädret är ju kanon, nu får ni sluta jobba :) Är vid skogis om 15 min, bara att haka pa. Dock hittar jag sämst på södersidan.
 

Goatfish

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2012
Ort
City
Hoj
2000 hynda 929 Fireblade
Vädret är ju kanon, nu får ni sluta jobba :) Är vid skogis om 15 min, bara att haka pa. Dock hittar jag sämst på södersidan.

Jobbar du på kommun eller? Jävla halv-tidare! :rolleyes:

Själv slutar man 17 som alla andra dödliga, hänger gärna på då.
 

GlurG

Medlem
Gick med
10 Jun 2010
Ort
Danderyd
Hoj
KTM 690 Duke
Snurrade bort mig rejält, men hem lyckades jag till slut ta mig. Helgen ser ut att bjuda på helt ok väder. Tänkte sikta på en runda på söndag; ingen som är sugen att guide:a mig runt på söderort? :)
 

init

Ny medlem
Gick med
22 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
BMW S1000XR -17
Snurrade bort mig rejält, men hem lyckades jag till slut ta mig. Helgen ser ut att bjuda på helt ok väder. Tänkte sikta på en runda på söndag; ingen som är sugen att guide:a mig runt på söderort? :)

Jag kommer säkert att köra en vända på söndag om vädret tillåter. Om du står ut med skyltad hastighet +10 vill säga. :) Efter 700 mil på hojen i sommar hittar jag ganska bra i Stockholmsområdet.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top