Det har varit ganska dött i den här tråden på sistone. Har alla redan ställt av sina hojar inför vintern? Enligt SMHI skall det bl.a. vara fint väder ikväll. Ingen som vill ut och köra en sväng? Jag borde kunna vara klar att köra klockan 18.
Jag har en idé om en tur väster om Södertälje. C:a 7-8 mil. Start kl 18:40 från Shell vid Botkyrka kyrka.
OBS! Jag kör LUGNT och vill ibland kunna njuta av naturen.
Någon som är sugen nu på onsdag? Tror att det ska vara bra väder då. Gärna norrort, men söder går bra det med. Kanske runt 18 tiden?
Jag kan tänka mig en tur ikväll.Vädret ser ju ut att bli okay.
Har tänkt att jag skulle ta mig ut en sväng med idag, om det är någon som har en plan på vart dom ska så hänger jag gärna med!
Blir det bra väder i morgon så kör jag gärna en sväng med flera andra Mc åkare i norrort då.
Vad vill du ha för tempo? Jag brukar köra skyltat+10 på min mätare, vill du köra betydligt snabbare är det nog bäst att du kör med någon annan.
Jag skall dock hur som helst ut och köra imorgon om vädret tillåter (man vill ju passa på innan vintern), så om någon tycker att mitt tempo är lagom så får ni gärna hänga på. Det är ju alltid roligare att köra i grupp än ensam.
Hej. Vi är två som är ute och snurrar i norrort nu. Ska precis ta en fika på donken i Väsby, glid förbi om nån vill med.
Oj redan. Jag är fortfarande på jobbet. Lär knappast kunna vara i Upplands Väsby före 18.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|