Åhhh ha det så skoj. Måste vårda relationen lite och vara hemma. Nästa gång hänger jag på. Kör försiktigt.
Ahhhhrrrggghhh, vill oxå...! Men ikväll är det kidsen
som gäller. Kör så det ryker
Åhhh ha det så skoj. Måste vårda relationen lite och vara hemma. Nästa gång hänger jag på. Kör försiktigt.
Vill inte åka gruppkörning med folk som inte har körkort och skiter i handledare
(Ja, jag har också kört utan kort enstaka gånger på qvarnan ensam på landet och 90% grusväg men det är inte riktigt samma sak ).
Tack till alla som var med, det var en skön liten tur. Mjukglass blev det också! För övrigt ska jag ut en sväng imorrn med, any takers?
Jag förstår, trodde du skämtade med honom. Givetvis ska alla ha körkort, annat känns lite olustigt.
Hur som, vi tog en supertrevlig tur till Rosenhill sen Torö. Synd att du inte anslöt!
Jag hade tom kortet med mig!!
Ms_A och jag kör imorgon. Får veta uppsamlingsplats under dagen imorgon. Planen är söder.
Jag å mcflickan ska ta en lugn tur idag. Vi tänkte köra på södersidan. Nån som är intresserad av att följa med?
Möte skogis?
Jag å mcflickan ska ta en lugn tur idag. Vi tänkte köra på södersidan. Nån som är intresserad av att följa med?
Möte skogis?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |