Det kan hända att jag också dyker upp Men också inte
Du ska ha en JÄVLIGT bra anledning tilla att inte dyka upp. Sjukintyg kommer krävas. För att slippa avgifter måste avbokning ske 6 månader innan, så sorry! Bara te att komma
Du ska ha en JÄVLIGT bra anledning tilla att inte dyka upp. Sjukintyg kommer krävas. För att slippa avgifter måste avbokning ske 6 månader innan, så sorry! Bara te att komma
Hallåj på er alla.....nu är våren här
Bara en kort fråga, i söndags när jag var ute och luftade hojen för första gången i år passerade jag sumpan och tänkte ta en titt i Butiken, men döm av förvåning så fanns inte MCPoolen kvar i sina gamla lokaler ?? Är de någon som vet var dom flyttat eller har dom plockat ner skyllten för gott ?
Tat lungt
Hallåj på er alla.....nu är våren här
Bara en kort fråga, i söndags när jag var ute och luftade hojen för första gången i år passerade jag sumpan och tänkte ta en titt i Butiken, men döm av förvåning så fanns inte MCPoolen kvar i sina gamla lokaler ?? Är de någon som vet var dom flyttat eller har dom plockat ner skyllten för gott ?
Tat lungt
"And let's not bullshit Maverick"
Fysisk ohälsa är ingen giltig frånvaroorsak! Speciellt inte för Probo, han skodde ju på nya sulor innan avställningen i höstas (alldeles för tidigt). Enda godtagbara orsaken är någon form av allvarligt mekaniskt fel, exempelvis fastrostad vevaxel, kantarellskeva bromsskivor, samtliga ventiler vinkelrätt krökta eller möjligtvis borttappade clip-ons...
1. Lynx
2. Tom@s
3. M1cke
3. Dr.Pepper
4. Collo
5. Tunna (om jobbet tillåter)
6. Kakan
7. Cultress (kakan har bestämt de )
8. Cultress bihang
9. Boatdrinks (det har sossarna bestämt)
10. Probotector ("spikat")
11. Brunn
12.
Känner inte en käft av er...bara kompisgäng eller får man åka med i alla fall?
//Matte//
Känner inte en käft av er...bara kompisgäng eller får man åka med i alla fall?
//Matte//
Tjena!
Nu börjar det bli vår så varför inte blicka tillbaka på förra årets körningar och det vi minns av dom.... Kommer ihåg att det blev iaf en hel del skratt och en del mindre roliga incidenter när vi var ute.... Börjar fylla på listan med lite saker som jag kommer ihåg... Fortsätt gärna fylla på...
* Rådjuret som sprang in i brunns hoj innan Vaxholm
* Viggos soppatorsk vid Tumba (eller vad det nu var.....?)
...
..
.
* Rådjuret som sprang in i brunns hoj innan Vaxholm
* Viggos soppatorsk vid Tumba (eller vad det nu var.....?)
* Killen som körde av vägen på typ sista körningen. Tur att han inte skadade sig! (och hoppas det inte var för dyrt att reparera hojen)
..
.
Tjena,
Är det bara att dyka upp med glatt humör om man vill hänga på en runda?
/ T
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |