Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Äh låt probo få sin nya sula, jag har provat att tjata med han på gamla ostar en gång å då vart hojen hans siraps-slö likt en volvo på fotogen :D

Ajdå, det var ju ett tag sedan :rodnar Hmmf det finns bara en smajly som kan svara bra på detta inlägg: :finger

PS: En duel i vår skulle inte sitta fel :tummenupp

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
nää, i mars/april börjar det igen... kom igen, upp med hakan

Tycker det är värre att genomlida julen än att vänta till mars/april.

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Astråkigt... hojen står tvättad i värmen och outnyttjad! Sitter och spanar på tillbehör... nått ska väl pengarna läggas på som inte går till soppa under vintern!!!:tummenupp

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Upp med hakan killar. De e nu man ska passa på att pimpa hojarna, så man blir coolast på körningen i vår:)

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Upp med hakan killar. De e nu man ska passa på att pimpa hojarna, så man blir coolast på körningen i vår:)

Ååå.. när du säger "pimpa" associerar jag direkt till MTV och deras galna byggen. Mao kanske man ska choppa hojen, flakelacka den i rosa och orange, ha något fönster på tanken med lite akvariefiskar i, några tum bredare backdäck, krom, högtalare.... äh, vafan... kanske lika bra att byta till en goldwing när man ändå är igång... :va

Njä, allvarligt.. något skoj ska man väl försöka hitta på att fixa. Få litet kvalitetstid i garaget med älsklingen.. :tuttar

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Kolfiberframskärm monterad och ny lägre mörkare vindruta beställd... tog 10 minuter att montera...vad fan ska jag göra med den nu då??? Vill ju vara med den :)

Ja men efter nyår så blir det lite mek kvällar för ett snyggare å pimp-iare streetfighter bygge juh!!:yoparty

E så jävla sugen på att köra hoj:rolleyes: :rolleyes:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Nylackade ramkåpor, sidokåpor, kylarspoiler, nypolerade ljuddämpare och nya backspeglar. Fattas bara miniblinkers och rensning av baken, sen kan det bli vår så man kan börja gasa igen

Skuggan

Guest
Kolfiberframskärm monterad och ny lägre mörkare vindruta beställd... tog 10 minuter att montera...vad fan ska jag göra med den nu då??? Vill ju vara med den :)

Har du kvar orginalsystemet på den? Annras är ju det ngt att byta ut. Trajjorna är ju kända för sitt ljud :)

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Har du kvar orginalsystemet på den? Annras är ju det ngt att byta ut. Trajjorna är ju kända för sitt ljud :)

Jo jag vet... har bytt systemet till ett öppnare..fast Triumph orginal! ...får komma på något annat!

Nylackade ramkåpor, sidokåpor, kylarspoiler, nypolerade ljuddämpare och nya backspeglar. Fattas bara miniblinkers och rensning av baken, sen kan det bli vår så man kan börja gasa igen

Jäklar...här slår man på stort! -helrenovering! Låter schysst...kul.

Kom på en sak till, -har kopplat in båda strålkastarna med någon mojäng från England... förut var det bara hel på ena och halv på andra. Ser rätt ok ut, svårt att få helbra bild då ena är Xenon... samt pulverlackat fotstödsstagen!

Kollade också med en kille vad det skulle kosta att göra hugger, lite sidokåpor (under sadeln) och diverse småpaneler i kolfiber... 28.000;-, blir nog inget sånt i alla fall...

Last edited:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Jo jag vet... har bytt systemet till ett öppnare..fast Triumph orginal! ...får komma på något annat!

Jäklar...här slår man på stort! -helrenovering! Låter schysst...kul.

Kom på en sak till, -har kopplat in båda strålkastarna med någon mojäng från England... förut var det bara hel på ena och halv på andra. Ser rätt ok ut, svårt att få helbra bild då ena är Xenon... samt pulverlackat fotstödsstagen!

Kollade också med en kille vad det skulle kosta att göra hugger, lite sidokåpor (under sadeln) och diverse småpaneler i kolfiber... 28.000;-, blir nog inget sånt i alla fall...

28.000 hoppas vi snackar pesetas. Nä det är det inte värt. Byt ut alla skruvar till blåeloxiderade, det skulle passa din hoj.:tummenupp

IronMike

Guest
Det är farligt att åka för lugnt tempo, då kan man bli påkörd bakifrån :mattias :mattias

-på bulten ex, när det är rekordförsök mm

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
28.000 hoppas vi snackar pesetas. Nä det är det inte värt. Byt ut alla skruvar till blåeloxiderade, det skulle passa din hoj.:tummenupp

Kollade på bilden av din båge... jäkligt snygg! Men vet du vad jag tror skulle passa, -om du kortade röret till dämparen så den kom närmare svingen, -vad tror du om det?

Det är farligt att åka för lugnt tempo, då kan man bli påkörd bakifrån :mattias :mattias

-på bulten ex, när det är rekordförsök mm

Kul...

Last edited:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Kollade på bilden av din båge... jäkligt snygg! Men vet du vad jag tror skulle passa, -om du kortade röret till dämparen så den kom närmare svingen, -vad tror du om det?

Kul...

Det är jossan (juice som hon heter på sporthoj) som äger hojen på bilden nuförtiden. Jag köpte mig en ny i höstas, som jag håller på att pimpa som bäst

Skuggan

Guest

Måste du ha kolfiber då :va Lackad plast är ju helt ok det oxå :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...