Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Ähh vi kör iallafall Börjar det ösregna så söker vi skydd någonstans
Jag söker skydd i hemmet och i garaget Och hoppas på bättre väder i morgon
Jag söker skydd i hemmet och i garaget Och hoppas på bättre väder i morgon
Hehe jag hoppas att du ägnar dagen åt trimning då
PS: Jag har putsat upp en av mina motorcykar nu så om du ser den så kommer du bara tänka att det där måste vara den där Probotectors hoj
Inne på Kakans linje... söker skydd på mc-varuhusets höstrea ist... Hoppas på lite torrare väder under morgondagen, kanske man kan posta något i Sthlmsåkatrådan...
p.s. jag har inte lika tjock skoteroverall som probo
nu låter det lite gnälligt där
jag är svensk, vad förväntar du dej...
Trimning och puts...
klarar den vitahanskentestet då?
Inne på Kakans linje... söker skydd på mc-varuhusets höstrea ist... Hoppas på lite torrare väder under morgondagen, kanske man kan posta något i Sthlmsåkatrådan...
p.s. jag har inte lika tjock skoteroverall som probo
Du... Den taktiken kan man bara köra på våren, då man vet att vädret bara blir varmare å soligare. Men nu på hösten är det det motsatta... Och hoppas på bättre väder i morgon
Var faktiskt där igår, och blev inte imponerad direkt... minst 30% på det mesta men det var mest udda storlekar/modeller. Tänkte slå till på ett par SMX-R/3 men det får nog vänta tills lellesrean...Inne på Kakans linje... söker skydd på mc-varuhusets höstrea ist... Hoppas på lite torrare väder under morgondagen, kanske man kan posta något i Sthlmsåkatrådan...
Så talar en hojåkareLet´s rock and roll (vilket betyder att vi syns)
Låter fin fint
Det hoppas jag, dock kan hojen anse handsken som en form av duelutmaning och gör sig stridsberedd
Argh Hehe shopping med andra ord
Det där var inte.........eller i och för sig var det rätt snällt
Du... Den taktiken kan man bara köra på våren, då man vet att vädret bara blir varmare å soligare. Men nu på hösten är det det motsatta
Trist att du inte kunde komma...sorry att jag inte kom idag, försökte besegra orakan idag men kom bara halvvägs till skogis, då la hojen av undra om den inte tycker om vatten fick stå på en busshållplats i hällregn och byta tändstift, efter att försökt få i gång den i ca 20 minuter tog strömmen slut i batteriet jag lyckades dock att rulla igång den, men den gick ändå inte riktigt bra, bara att vända hemåt med en toppfart 65 km/h..
kan vi inte pricka in en regn fri helg och åka då?
jaså de låter som en bra utmaning att ta sig an en regnig dag
Jag ska bara leta reda på ett par vita handskar
Ja se killar ni shoppar jämnt
sorry att jag inte kom idag, försökte besegra orakan idag men kom bara halvvägs till skogis, då la hojen av undra om den inte tycker om vatten fick stå på en busshållplats i hällregn och byta tändstift, efter att försökt få i gång den i ca 20 minuter tog strömmen slut i batteriet jag lyckades dock att rulla igång den, men den gick ändå inte riktigt bra, bara att vända hemåt med en toppfart 65 km/h..
kan vi inte pricka in en regn fri helg och åka då?
Vilken otur, vi misstänkte att du inte skulle komma eftersom du hade ett slitet bakdäck, men där hade vi fel
Hehe jo nästa helg, då ska det bli riktigt torrt, vindstilla och minst 17 grader (enligt mig själv, sänder ett mejl till vädermaskinen också för säkerhets skull )
bakdäck är inte längre någon fara (ett nytt inköpt för ca 2 veckor sedan)
vind stilla och 17 grader låter skitbra
blev det paråkning igår också?, bara du och brunn?
Mja jo det var väl inte mer än rätt att man fick höra det... Prickade typ 23 rödljus ungefär. Sen har jag ju klagat på att alla kör så j-a långsamt hela sommarn hehe. Man va ju lite nojig när bakdäcket börjar säga upp sig och det är vatten överallt. Min gamla hoj har en tendens att säga ifrån vid för aggresiv körning i blött väglag. Sen va ju kronan på verket mitt kärr... (hömm) motorstopp i slagsta men den bjuder jag på!En trevlig men blöt tur igår Gårdagens kommentar: Brunn du suger!!!! Sedan var det skoj när jag hade snackat om glidare så tog jag upp en trasa och torkade av min motorcykel
Mja jo det var väl inte mer än rätt att man fick höra det... Prickade typ 23 rödljus ungefär. Sen har jag ju klagat på att alla kör så j-a långsamt hela sommarn hehe. Man va ju lite nojig när bakdäcket börjar säga upp sig och det är vatten överallt. Min gamla hoj har en tendens att säga ifrån vid för aggresiv körning i blött väglag. Sen va ju kronan på verket mitt kärr... (hömm) motorstopp i slagsta men den bjuder jag på!
Ja det va lite putsvarning på dig ett tag hehe och sen att du (dumt nog) avslöjade att du undvek gruskörningar för att citat: "det är inte bra för krom:et"
ni ska inte joina oss vid 12 bläcket i lapplandsväsby så vi blir några flerGruppkörning Stockholm i lugnt tempo
Samling Skogskyrkogården Lördag kl 12.30.
1. Dr.Pepper (om det är fint är jag på)
2. Probotector (x=positiv, jag hänger på med andra ord)
3. Brunn (om universum inte gått under)
4. M1cke (om det inte skulle vara orakan ute)
5. arne
Hoppas ni inte "tar i " för mycke.
Inte van me´min nya mc.
Arne
ni ska inte joina oss vid 12 bläcket i lapplandsväsby så vi blir några fler
söndag ofc..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|