Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1

De bästa är ju att jag vet vart hojen står Dr.Pepper :tungan

Ok.. ska försöka va lite snäll, får väl bjuda på mjukglass nån dag så inget ont händer min käresta ;)

Jag håller med Kakan, skärpning Dr.Pepper :ajjabajja :hihi

Flåt... mjukglass till dej oxo :D Kanske ni ska ha en varsin glass, hand i hand på vaxholms kaj med solnedgång och fågelkviter... doogh!! :huvet Jag skulle ju inte....

Last edited:

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Ja jag kan ju vara snäll ibland...
:rolleyes:
Visste du inte att barnensö inte är en ö, Men nu vet du de i alla fall :D
:nicka
De bästa är ju att jag vet vart hojen står Dr.Pepper

Det är alltid en början :tummenupp Själv är jag nog för snäll, speciellt vid övergångsställen :gnissla

Nepp så jag blev väldigt besviken när jag såg att det inte var en ö :gråta

Oki, hoppas att du inte vet var mina hojar står eftersom det skulle vara rätt mystiskt och samtidigt kusligt :gnissla

Flåt... mjukglass till dej oxo :D Kanske ni ska ha en varsin glass, hand i hand på vaxholms kaj med solnedgång och fågelkviter... doogh!! :huvet Jag skulle ju inte....

Hmmf mjukglass skulle sitta fint :tummenupp Fast inte i Vaxholm, tröttnat på det stället :zpy

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Det är alltid en början :tummenupp Själv är jag nog för snäll, speciellt vid övergångsställen :gnissla

Man ska vara snäll vid övergångställen ;)

Nepp så jag blev väldigt besviken när jag såg att det inte var en ö :gråta

:pannkyss Nästan så jag tycker tynd om dej ;)

Oki, hoppas att du inte vet var mina hojar står eftersom det skulle vara rätt mystiskt och samtidigt kusligt :gnissla

:D vem har sakt att jag inte vet det MMMOOOHHHAAAHHAAA :tungan

Hmmf mjukglass skulle sitta fint :tummenupp Fast inte i Vaxholm, tröttnat på det stället :zpy

Mjukglass på Rosenhill i ställe då???

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ok.. ska försöka va lite snäll, får väl bjuda på mjukglass nån dag så inget ont händer min käresta ;)

:D Ja den kan ju hamna på en annan p ruta i ställe för att stå så där upp tryckt efter väggen ;)

:D Ja du nuuuuuu ska vi se vart din hoj står i morgon bitti sen jag har slutat jobba :lol

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Är det klokt? Själv ska jag på fest på lördag kväll. Vill vara liiite pigg när jag sitter i sadeln.

Hmm jag vet inte riktigt, men ligger den på Lördagen så krockar den med Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning om det blir en sån :gnissla
Fast jag vet inte heller om jag kan komma, måste ha nytt bakdäck :(

1. Man ska vara snäll vid övergångställen ;)

2.:pannkyss Nästan så jag tycker tynd om dej ;)

3.:D vem har sakt att jag inte vet det MMMOOOHHHAAAHHAAA :tungan

4.Mjukglass på Rosenhill i ställe då???

1. Jo jag vet men jag är nog ändå för snäll :rodnar Brukar släppa fram såna som vinkar att man ska köra och cyklister som cyklar över :(

2. Hehe det behövs inte, vägen där var skoj plus att jag även passerade den 60:e breddgraden (fast då åkte man uppåt istället för neråt) :tummenupp

3. Ajdå jag får nog genast flytta hojarna till Öland, man vill inte gärna att du kommer och märker till din fasa att de inte är tvättade på ett tag :gnissla

4. Visst, en glass på Rosenhill skulle vara bättre och eftersom Dr.Pepper bjuder är det bara att ta den dyrare med allting på :tummenupp

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Har denna tråd blivit någon "svammeltråd" :confused:

Orkar inte läsa alla inlägg för att hitta ev. gruppkörningar... :gnissla

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj

Jepp :( Men hittills finns det ingen gruppkörning planerad, Cyclops har dock visat intresse för en körning nästa Lördag :tummenupp

Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Jepp :( Men hittills finns det ingen gruppkörning planerad, Cyclops har dock visat intresse för en körning nästa Lördag :tummenupp

Ja, visst spårade det ut i lite svammel, men så kan det gå när ni inte dyker upp på lördagsåkat ;) För att återgå till någon slags baseline för seriositet så anmäler jag intresse för lite lördagsåka om det är torrt och fint.

P.S. Probo/Kakan... glass med extra allt står fast! :)

För den tyska ordningens skull kanske vi ska börja en lista med intresserade ryttare... Samling kl 12.30 är på förslag.

1. Dr.Pepper (om det är fint är jag på)
2.
3.
4.
5.

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hmm jag vet inte riktigt, men ligger den på Lördagen så krockar den med Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning om det blir en sån :gnissla
Fast jag vet inte heller om jag kan komma, måste ha nytt bakdäck :(

De kanske går å göra så att detta gäng kör med i den lugna gruppen på den körningen då :) Bara kul ju fler som kommer med.

1. Jo jag vet men jag är nog ändå för snäll :rodnar Brukar släppa fram såna som vinkar att man ska köra och cyklister som cyklar över :(

2. Hehe det behövs inte, vägen där var skoj plus att jag även passerade den 60:e breddgraden (fast då åkte man uppåt istället för neråt) :tummenupp

3. Ajdå jag får nog genast flytta hojarna till Öland, man vill inte gärna att du kommer och märker till din fasa att de inte är tvättade på ett tag :gnissla

4. Visst, en glass på Rosenhill skulle vara bättre och eftersom Dr.Pepper bjuder är det bara att ta den dyrare med allting på :tummenupp

1. mmmm du lär dej med tiden skulle jag tro ;)

2. eeeee ja jisses ni 08:eek:r är då lätt roade :D

3. hehe jag hittar till Öland också ska du se, så de är bara till och tvätta :D

4. :tummenupp japp vi får ta de innan de stänger för detta år

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
P.S. Probo/Kakan... glass med extra allt står fast!

Grymt att glasserbjudandet står kvar :tummenupp

De kanske går å göra så att detta gäng kör med i den lugna gruppen på den körningen då. Bara kul ju fler som kommer med.

Hmmf jag vet inte, Brunn och jag kan verka vara "vänner" när det är lugn körning som gäller men åker vi mot Sporthojskörningen blir vi automatiskt fiender :gnissla Och om Fille77 kommer så blir situationen värre (för min del alltså) :gnissla

1. mmmm du lär dej med tiden skulle jag tro ;)

2. eeeee ja jisses ni 08:eek:r är då lätt roade

3. hehe jag hittar till Öland också ska du se, så de är bara till och tvätta :D

4. japp vi får ta de innan de stänger för detta år

Hehe vi får vänta och se :)
Jo vi är rätt lätt roade ;)
Ja madam :(
Hehe annars blir det en glass på en bensinstation :tungan

Jag har lyckats få ofrivillig semester i en vecka :yoparty så jag e på körning vilken dag som helst! Jag står väl själv vid skogis på torsdag...

Skönt med ledighet :tummenupp Hmmf jag undrar om jag bara måste svänga förbi Skogskyrkogården för att se om du står där på Torsdag :hihi

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Samling Lördag kl 12.30 är på förslag.

2. Probotector (om ekvationen löser sig på Fredag hänger jag med)
3.
4.
5.

PS: Jag gjorde den extra stor för Tom@s skull :tummenupp

brunn

Definitely Maybe
Gick med
7 Jun 2006
Hoj
Suzuki
Hmmf jag vet inte, Brunn och jag kan verka vara "vänner" när det är lugn körning som gäller men åker vi mot Sporthojskörningen blir vi automatiskt fiender :gnissla Och om Fille77 kommer så blir situationen värre (för min del alltså) :gnissla
Tja nu kan jag ju inte föra filips talan (jaktpilotsskutjärn vs. anabolamoppe, storleken har ingen betydelse BTW) men nu tycker jag du överdriver lite :D
Sen tillhör vi ju båda åldern som ivaref. enligt försäkringsbolagen "kör som idioter".

Samling Torsdag kl 09.13 är definitivt.
1. Brunn

Samling Lördag kl 12.30 är på förslag.

2. Probotector (om ekvationen löser sig på Fredag hänger jag med)
3. Brunn (om universum inte gått under) :yoparty
4.
5.

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Tja nu kan jag ju inte föra filips talan (jaktpilotsskutjärn vs. anabolamoppe, storleken har ingen betydelse BTW) men nu tycker jag du överdriver lite :D
Sen tillhör vi ju båda åldern som ivaref. enligt försäkringsbolagen "kör som idioter".

Hehe jo jag överdriver då och då :hihi
Jo sorgligt men sant :(

Samling Torsdag kl 09.13 är definitivt.
1. Brunn
2. Probotector (om jag kan fixa ny baksula imorgon)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024