Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
:gråta MEN jag är en redig mc brud ju :) jag lovar.

Det hjälper inte att man lovar, man måste kunna bevisa det också ;) Dock kan ju inte heller jag bevisa att jag är en riktig motorcyklist :( Hehe jag kanske bara hittar på och i själv verket kör jag 5 mil per år endast när det är torrt och varmt, fast inte för varmt för då blir man ju svettig, usch :D

Gital

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
Kawasaki, zx-6r -98
Tjena,

ny på forumet och ny på hojen (fick kortet i augusti). Har ni flera träffar i år man kan hänga på? Har läst igenom lite och träffarna verkar vara öppna för medlemmar, eller? Verkar som om ni gått över till helger men kanske inte ändå?

Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Tjena,

ny på forumet och ny på hojen (fick kortet i augusti). Har ni flera träffar i år man kan hänga på? Har läst igenom lite och träffarna verkar vara öppna för medlemmar, eller? Verkar som om ni gått över till helger men kanske inte ändå?

Hej!
Ja, torsdagsåkningen är slut för säsongen (blir fort mörkt nu på kvällen), men något lördagsåka till kan det säkert bli. Vi får bara hoppas på lite vettigt väder. Håll utkik i tråden! Är du sugen själv att spontanåka, skapa en tråd i forumet kanske du får napp.

P.S. Du behöver ej vara medlem. Går bra att vara smygläsare här på SH.com oxo ;)

/Dr.Pepper

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Det hjälper inte att man lovar, man måste kunna bevisa det också ;) Dock kan ju inte heller jag bevisa att jag är en riktig motorcyklist :( Hehe jag kanske bara hittar på och i själv verket kör jag 5 mil per år endast när det är torrt och varmt, fast inte för varmt för då blir man ju svettig, usch :D

:tungan Nä men du kan få föjla med nån dag så ser du ;)

:D Trodde ni killar gillade att svettas ;)

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Några som vill köra på lördag? ...tänkte bara kolla intresset?

tedman

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
Fireblade -07
Kanske det, och det var fler än två cyklar också. Först kom 4-5 och sen några bilar och sen 2 till. Var egentligen bara sista hojen jag tyckte jag kände igen. Liknade den som låg sist och samlade upp oss när jag var med på torsdags tur för två veckor sen, Lynx var det som låg sista då va? Jag och namn :huvet

Ja det var nog vi, dom 5 första alltså för vi var aldrig fler. :)

biker_guy

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
CBR 600
Hör av dig så kan man ju styra upp nåt! :yoparty
Hörs

Tjena,

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
:tungan Nä men du kan få föjla med nån dag så ser du ;)

:D Trodde ni killar gillade att svettas ;)

Det skulle vara trevligt :tummenupp Nu har jag något att se fram emot :)

Jaha jag som trodde det var tjejer som gillade att svettas :va ;)

Några som vill köra på lördag? ...tänkte bara kolla intresset?

Hmmf jag vet inte riktigt :confused: Valet står mellan att plocka ihop min Ford eller en Lördagskörning :va

Fjeschen

I are Storm Trooper
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Buell XB9R -03 white!
Hmmf jag vet inte riktigt :confused: Valet står mellan att plocka ihop min Ford eller en Lördagskörning :va

Det är väll inget svårt val om vädret inbjuder till hojjåkning? :p

Själv har ja haft mitt slutsteg o baslåda samt alla kablar bara liggandes i min bagagelucka sen ja köpte min hoj för nån månad sen ^^

Last edited:

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Det är väll inget svårt val om vädret inbjuder till hojjåkning? :p

Själv har ja haft mitt slutsteg o baslåda samt alla kablar bara liggandes i min bagagelucka sen ja köpte min hoj för nån månad sen ^^

Hehe egentligen är det de :gnissla Forden står och rostar och att köra motorcykel har jag i princip gjort varje dag i Augusti samt ibörjan av September :va

Trist för bilen :(

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1

Eftersom det nu är Lördasåka på Norra sidan med Kaptenen å gänget känns det väl onödigt att åka på södra sidan oxo, eller? Inte försöka få till lite folk ute på donken i upplands väsby ist? Med tanke på hur många som kom förra lördagen känns det som att det kan vara en god idé. Jag är körsugen, men vet inte 100% om jag kan ännu...

:) Bara säga till ;)

:D Neeee vi svettas inte ens när vi har sex ju (har jag hört) :D :rolleyes: :tuttar

Ojoj.. ni vet väl att :kär börjar med :kulspruta :finger :sissy! Ba så ni vet....

Varå... du har ju hela helgen på dej...

Last edited:

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
:) Bara säga till ;-)

Neeee vi svettas inte ens när vi har sex ju (har jag hört)

Oki vi får se om jag vågar ;)
Jag antar att man lär sig nya saker varje dag :tummenupp

Varå... du har ju hela helgen på dej...

Hehe jag vet, slängde ihop Forden på Lördagsmorgonen, sedan blev det en "långtur" till Vät/Väddö samt Barnens Ö (som inte var en ö :mad:) tills bakdäcket visade sin rätta (egentligen felaktiga) sida (En bild på däcket känns väl inte helt fel, det måste jag fixa till) :tummenupp <---->:gnissla

Ojoj.. ni vet väl att :kär börjar med [Bråkande smajlys] Ba så ni vet....

:tungan Passa sig nu...du ska inte inbilla folk med en massa sker :rolleyes: :D

Jag håller med Kakan, skärpning Dr.Pepper :ajjabajja :hihi

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Oki vi får se om jag vågar ;)
Jag antar att man lär sig nya saker varje dag :tummenupp

:D Ja jag kan ju vara snäll ibland...

Hehe jag vet, slängde ihop Forden på Lördagsmorgonen, sedan blev det en "långtur" till Vät/Väddö samt Barnens Ö (som inte var en ö :mad:) tills bakdäcket visade sin rätta (egentligen felaktiga) sida (En bild på däcket känns väl inte helt fel, det måste jag fixa till) :tummenupp <---->:gnissla

:rolleyes: Visste du inte att barnensö inte är en ö, Men nu vet du de i alla fall :D

Jag håller med Kakan, skärpning Dr.Pepper :ajjabajja :hihi

:nicka
De bästa är ju att jag vet vart hojen står Dr.Pepper :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...