Probotector
Piratiserad
Hmmf då ligger du precis på gränsenJapps de är väll där om kring till jobbet hem i från
jag kom till skogskyrkogården men där gav jag upp
/fille77
Hehe jag får tacka för pratstunden
Hmmf då ligger du precis på gränsenJapps de är väll där om kring till jobbet hem i från
jag kom till skogskyrkogården men där gav jag upp
/fille77
Hmmf då ligger du precis på gränsen
MEN jag är en redig mc brud ju jag lovar.
Tjena,
ny på forumet och ny på hojen (fick kortet i augusti). Har ni flera träffar i år man kan hänga på? Har läst igenom lite och träffarna verkar vara öppna för medlemmar, eller? Verkar som om ni gått över till helger men kanske inte ändå?
Det hjälper inte att man lovar, man måste kunna bevisa det också Dock kan ju inte heller jag bevisa att jag är en riktig motorcyklist Hehe jag kanske bara hittar på och i själv verket kör jag 5 mil per år endast när det är torrt och varmt, fast inte för varmt för då blir man ju svettig, usch
Kanske det, och det var fler än två cyklar också. Först kom 4-5 och sen några bilar och sen 2 till. Var egentligen bara sista hojen jag tyckte jag kände igen. Liknade den som låg sist och samlade upp oss när jag var med på torsdags tur för två veckor sen, Lynx var det som låg sista då va? Jag och namn
Tjena,
ny på forumet och ny på hojen (fick kortet i augusti). Har ni flera träffar i år man kan hänga på? Har läst igenom lite och träffarna verkar vara öppna för medlemmar, eller? Verkar som om ni gått över till helger men kanske inte ändå?
Hör av dig så kan man ju styra upp nåt!
Hörs
Nä men du kan få föjla med nån dag så ser du
Trodde ni killar gillade att svettas
Några som vill köra på lördag? ...tänkte bara kolla intresset?
Hmmf jag vet inte riktigt Valet står mellan att plocka ihop min Ford eller en Lördagskörning
Det är väll inget svårt val om vädret inbjuder till hojjåkning?
Själv har ja haft mitt slutsteg o baslåda samt alla kablar bara liggandes i min bagagelucka sen ja köpte min hoj för nån månad sen ^^
Det skulle vara trevligt Nu har jag något att se fram emot
Jaha jag som trodde det var tjejer som gillade att svettas
Bara säga till
Neeee vi svettas inte ens när vi har sex ju (har jag hört)
Hmmf jag vet inte riktigt Valet står mellan att plocka ihop min Ford eller en Lördagskörning
Ojoj.. ni vet väl att börjar med ! Ba så ni vet....
Bara säga till ;-)
Neeee vi svettas inte ens när vi har sex ju (har jag hört)
Varå... du har ju hela helgen på dej...
Ojoj.. ni vet väl att börjar med [Bråkande smajlys] Ba så ni vet....
Passa sig nu...du ska inte inbilla folk med en massa sker
Oki vi får se om jag vågar
Jag antar att man lär sig nya saker varje dag
Hehe jag vet, slängde ihop Forden på Lördagsmorgonen, sedan blev det en "långtur" till Vät/Väddö samt Barnens Ö (som inte var en ö ) tills bakdäcket visade sin rätta (egentligen felaktiga) sida (En bild på däcket känns väl inte helt fel, det måste jag fixa till) <---->
Jag håller med Kakan, skärpning Dr.Pepper
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |