Sweeney Todd
Vägrar Bogan.
Om det blir 14 grader och lite duggregn precis vid 12 då?![]()
På gränsen.
Om jag säger som så att om det duggar kl 10 kanske det blir avgång trots allt. Ev kanske jag har en pallbög med mig...
Om det blir 14 grader och lite duggregn precis vid 12 då?![]()
På gränsen.![]()
Om jag säger som så att om det duggar kl 10 kanske det blir avgång trots allt. Ev kanske jag har en pallbög med mig...![]()
Datum: Lördag 15:e september
Samling: Skogskyrkogården?
Tid: kl 12.00... Start 12.15.
Resväg: Önskemål?
1. Probotector
2. Cyclops (Minst 15 grader varmt och regnfritt har jag beställt.)
3.M1cke
4.tedman
5.
6.
Nu blev det ju inget åka förra helgen och jag är grymt sugen, hänger på med dotter på bönpallen om det är torrt!
Hehe den magiska gränsen går just runt 15 grader alltså![]()
Typ. Har inget schysst goretex just nu. Av någon anledning har det krympt under sommaren...![]()
jahaja... Nu är man hemma i förkylning. Kanske man kan skrämma bort bacillerna med varvad tomgång. Sisådär en 10.000 varv.![]()
En gammal klassiker!!![]()
jahaja... Nu är man hemma i förkylning. Kanske man kan skrämma bort bacillerna med varvad tomgång. Sisådär en 10.000 varv.![]()
Självklart hakar jag på.![]()
Se för fan upp när ni är ute och åker nu.
Tog en snurr på sena eftermiddagen på mina favvovägar norr om stan. Det är mycket traktorer ute. Dom skall väl in med säd, hö och såntdär nu i krokarna.
Dessutom har dom dragit upp förfärligt mycket jord på asfalten som dels spridit ut sig som en grådaskig hinna, men ligger även i "kockor" som troligtvis blir SNORHAL om det kommer lite vatten i form av regn.
Jorå, har märkt detSer att ett par hästar också varit ute och rastat sig på en del av vägarna
![]()
Ett par?
Av kvantitet att döma lär en hästskvadron dragit fram.
Dom har väl redan börjat kalasa på skörden kan tänkas.
vilket håll går turen åt då? norrut eller söderut?
Hmmm klockslaget är problemet för mej.. mitt på dagen, måste hinna en vända till stan också.. Ska se om jag kan trolla...
Vet inte riktigt ännu, eftersom det var norrut förra Lördagskörningen skulle det vara roligt med en syd/sydvästtur men jag undrar om vi inte kört de flesta (roliga) vägar söderut iallafallHehe nu känns Stockholmsområdet genast så litet
Vi får då hoppas att du kan trolla![]()
Ni kan ju alltid åka upp mot Märsta och vidare mot Uppsala... Många fina vägar där. Tyvärr kan jag nog inte hänga på imorgon...
/Lynx
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy