martin douglas
Ny medlem
jo fan varför inte ja kommer ...
Vi får då hoppas att du kan trolla
jag kommer imorrn lördag!
/fille77
jo fan varför inte ja kommer ...
Jag ska verkligen försöka. Har kvar ditt nummer om ni hinner dra, kanske jag iaf kan möta upp med lite tur.... Vädret sej ju helt ok ut nu, nästan klarblå himmel.
Sorry, kommer nog inte idag.
Hänger med Ragges Sörmlandstur istället.
Ha det bra och kör försiktigt
Kul att ni hade en bra tur, själv valde jag att inte riskera att blåsa bort
Nån som gjorde de i dag
Giltig Frånvaro !Posörerna var bortblåsta.... Vad kräver ni +25 grader, vindstilla, grusfritt garantier och krav på mjukglass vid hojfiket för att ni ska följa med?
Tack för idag alla som var med på Lördagsturen!! ...eller nej, bara tack till Probotector!
Fan Probo, du måste ha lyckats rita in alla molnen på din karta oxo, för vi zick-zacka mellan alla regnskurar! Riktigt kanon, blev en rätt trevlig "tur" iaf tycker jag, eller ska vi kalla det "paråkning?"
P.S. Ni andra som aldrig dök upp... jälla posörer föfan
Posörerna var bortblåsta.... Vad kräver ni +25 grader, vindstilla, grusfritt garantier och krav på mjukglass vid hojfiket för att ni ska följa med?
Som svar till dej Kakan... det blev en paråkning, men ojojoj vad skoj vi hade!
Posörerna var bortblåsta.... Vad kräver ni +25 grader, vindstilla, grusfritt garantier och krav på mjukglass vid hojfiket för att ni ska följa med?
Förresten kan jag använda ditt inlägg till min signatur? det skulle sitta perfekt
Jag fick förhinder så jag kunde inte komma loss till tolv. Men tog mig en liten repa på eftermiddagen. Tror det var er jag mötte på vägen mellan södertälje och järna, på den där långa raksträckan precis innan t-korsningen nyköping vänster, järna höger. Runt halv fyra tiden. Tyckte jag kände igen några cyklar.
låter bra att ni hade en bra tur trotts vind
Och jag är då inte nån posör Jag trotsar vädret varje gång jag ska till och från jobbet
Absolut! Slit det med hälsan
Kanske det, och det var fler än två cyklar också. Först kom 4-5 och sen några bilar och sen 2 till. Var egentligen bara sista hojen jag tyckte jag kände igen. Liknade den som låg sist och samlade upp oss när jag var med på torsdags tur för två veckor sen, Lynx var det som låg sista då va? Jag och namnAbsolut! Slit det med hälsan Kan inte varit jag och Probo, vi åkte Vaxholm och sedan vidare norr ut. Kanske var det sörmlandsåkarna månne?
Det låter då som att du också en riktig motorcyklist Förutsatt att du tar motorcykeln till jobbet och att jobbet ligger längre bort än 2,5 km
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|