Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

tedman

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
Fireblade -07
Sorry, kommer nog inte idag.
Hänger med Ragges Sörmlandstur istället.

Ha det bra och kör försiktigt:yoparty

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
jag kommer imorrn lördag!

/fille77

jo fan varför inte ja kommer ...

Schysst :tummenupp

Jag ska verkligen försöka. Har kvar ditt nummer om ni hinner dra, kanske jag iaf kan möta upp med lite tur.... Vädret sej ju helt ok ut nu, nästan klarblå himmel.

Javisst, det är bara slå en signal eller flera :tummenupp

Sorry, kommer nog inte idag.
Hänger med Ragges Sörmlandstur istället.

Ha det bra och kör försiktigt:yoparty

Ajdå :( Det skall vi göra och du får ha det så kul på Ragges tur :tummenupp

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Tack för idag alla som var med på Lördagsturen!! ...eller nej, bara tack till Probotector!

Fan Probo, du måste ha lyckats rita in alla molnen på din karta oxo, för vi zick-zacka mellan alla regnskurar! Riktigt kanon, blev en rätt trevlig "tur" iaf tycker jag, eller ska vi kalla det "paråkning?" :3freak :rofl

P.S. Ni andra som aldrig dök upp... jälla posörer föfan ;)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) Kul att ni hade en bra tur, själv valde jag att inte riskera att blåsa bort :D
:va Nån som gjorde de i dag :rolleyes: :D

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
:) Kul att ni hade en bra tur, själv valde jag att inte riskera att blåsa bort :D
:va Nån som gjorde de i dag :rolleyes: :D

Posörerna var bortblåsta.... :tungan Vad kräver ni +25 grader, vindstilla, grusfritt garantier och krav på mjukglass vid hojfiket för att ni ska följa med? :confused: :va

Som svar till dej Kakan... det blev en paråkning, men ojojoj vad skoj vi hade! :D

kungsberga69

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
M1800R-07,GS550E-82 ,XBR500-85,FJ1200-88
Posörerna var bortblåsta.... :tungan Vad kräver ni +25 grader, vindstilla, grusfritt garantier och krav på mjukglass vid hojfiket för att ni ska följa med? :confused: :va
:D
:fakta Giltig Frånvaro !
Både Tom@s och jag var på RAT:s höstavslutning:tummenupp
så det vart en tur ner till Nynäs,blåsigt ja,men vi klarade oss
från dom värsta regnskurarna !:)

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Tack för idag alla som var med på Lördagsturen!! ...eller nej, bara tack till Probotector!

Fan Probo, du måste ha lyckats rita in alla molnen på din karta oxo, för vi zick-zacka mellan alla regnskurar! Riktigt kanon, blev en rätt trevlig "tur" iaf tycker jag, eller ska vi kalla det "paråkning?" :3freak :rofl

P.S. Ni andra som aldrig dök upp... jälla posörer föfan ;)

Hehe tackar själv :tummenupp Jo jag verkar kunna det här med väder och vind :) Ja vi får nog kalla det för paråkning denna gång :hihi
Förresten kan jag använda ditt inlägg till min signatur? det skulle sitta perfekt :tummenupp

Men den "kraftiga" vinden som beskrivs här och där känner jag inte riktigt igen :va Hehe kanske för att man är en riktig motorcyklist :yoparty :D

Posörerna var bortblåsta.... Vad kräver ni +25 grader, vindstilla, grusfritt garantier och krav på mjukglass vid hojfiket för att ni ska följa med? :confused:

Som svar till dej Kakan... det blev en paråkning, men ojojoj vad skoj vi hade!

Ja skoj var det och samtidigt roliga vägar och en god fiskburgare :tummenupp

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.

Som svar till dej Kakan... det blev en paråkning, men ojojoj vad skoj vi hade! :D

:tummenupp låter bra att ni hade en bra tur trotts vind :)
Och jag :mattias är då inte nån posör :tungan Jag trotsar vädret varje gång jag ska till och från jobbet :D

tedman

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
Fireblade -07

Tjaa, vad ska man säga:confused:

Vi körde 30+ mil i Sörmland idag:yoparty

Dock kanske inte i så lugnt tempo alltid:rolleyes:

Last edited:

Arlukin

Master Po
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
CBR 900 - 99
Jag fick förhinder så jag kunde inte komma loss till tolv. Men tog mig en liten repa på eftermiddagen. Tror det var er jag mötte på vägen mellan södertälje och järna, på den där långa raksträckan precis innan t-korsningen nyköping vänster, järna höger. Runt halv fyra tiden. Tyckte jag kände igen några cyklar.

Var förövrigt rätt blåsigt på just den streckan, iallafall om man kom varvade ur ett par växlar. Kändes nästan som att cykeln gled en liten bit i sidled, kan det var möjligt?

Om ni zickzackade regnet, så körde jag ifrån det. Var soligt och tort på vägen hela vägen fram till Järna, sedan vände jag och fick köra igenom lite regn. Och det var blött på marken hela vägen hem.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj

Förresten kan jag använda ditt inlägg till min signatur? det skulle sitta perfekt :tummenupp

Absolut! Slit det med hälsan ;)

Jag fick förhinder så jag kunde inte komma loss till tolv. Men tog mig en liten repa på eftermiddagen. Tror det var er jag mötte på vägen mellan södertälje och järna, på den där långa raksträckan precis innan t-korsningen nyköping vänster, järna höger. Runt halv fyra tiden. Tyckte jag kände igen några cyklar.

Kan inte varit jag och Probo, vi åkte Vaxholm och sedan vidare norr ut. Kanske var det sörmlandsåkarna månne?

Last edited:

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
:tummenupp låter bra att ni hade en bra tur trotts vind :)
Och jag :mattias är då inte nån posör :tungan Jag trotsar vädret varje gång jag ska till och från jobbet :D

Det låter då som att du också en riktig motorcyklist :tummenupp Förutsatt att du tar motorcykeln till jobbet och att jobbet ligger längre bort än 2,5 km :hihi :rolleyes:

Absolut! Slit det med hälsan ;)

Nu är det gjort, dock passerade inlägget den "magiska" 336_tecken-gränsen så jag fick göra några modifikationer så posör-delen kunde inte komma med :(

Last edited:

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1

hade tänkt att åka med, men jag hade fått det jävligt jobbigt i vinden med min 125:a (i nynäshamn var det fan storm), man är väl ingen viking...

Arlukin

Master Po
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
CBR 900 - 99
Absolut! Slit det med hälsan ;)Kan inte varit jag och Probo, vi åkte Vaxholm och sedan vidare norr ut. Kanske var det sörmlandsåkarna månne?
Kanske det, och det var fler än två cyklar också. Först kom 4-5 och sen några bilar och sen 2 till. Var egentligen bara sista hojen jag tyckte jag kände igen. Liknade den som låg sist och samlade upp oss när jag var med på torsdags tur för två veckor sen, Lynx var det som låg sista då va? Jag och namn :huvet

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024