Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

sam1

Medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
gpz 750 turbo. dominator.
dyker upp om jag kan hänga me den 24:de

ska tvinga gashanden att lungnasig lite :D

skriver därför inte uppmig...omdet gör något eller kanske i parantes då?

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Kort svängar Spånga / Sundby

Tja på er alla ! Ja de känns underbart att lufta hojen....de kliar i fingrarna och ser fram ATT VÅREN SKA TA FART !! Nästa Torsdag är de dax för service och nya ostar på de känns fantasitskt......

sen har jag en fundering a.n.g små svängar i närområdet !! Spånga /Sundby..jag har flera gånger sett liknade hojar i mitt närområde, å de vore roligt att få kontakt men några som är intresserade av som sagt lite kort svängar & kanske en fika någonstans här ute! Ni som känner er träffade & bor & kör i omnämda område tveka inte å hör av er så kanske vi kan ta en tur tillsammans ett par stycken vore trevligt !

Trevlig helg Alla Bikers
Putte Pk :tuttar :arsele :yoparty :D

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Barkaby blir det säkert! Var på AVA MC idag! Suzuki dag! Testade bland annat en Suzuki M1800 R! Förvånansvärt smidig monstruös cykel!
Kul som bara den att köra!
Men man får la vänta tills man är 50 plussare innan man törs visa sig på en sådan "sofftraktor" !:hihi

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Barkaby blir det säkert! Var på AVA MC idag! Suzuki dag! Testade bland annat en Suzuki M1800 R! Förvånansvärt smidig monstruös cykel!
Men man får la vänta tills man är 50 plussare innan man törs visa sig på en sådan "sofftraktor" !:hihi

Tjöp om diggade den! Jag är ingen cutsomkille, men om jag nu skulle ha en skulle det absolut vara en M1800R. Går som ett skott! :tummenupp

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Härligt! Har vart inne och smygläst på eran SFS sida, ser ut att bli bra... Vi kanske skulle samträffas och åka gemensamt ut? Kollar av det närmare! :tummenupp

Jag tänkte som jag skrev tidigare stå vid skogis kl 9.15, (där vi brukar ses). Vill några ha sälsis kan ni komma dit. Avfärd 9.30. Enda anledningen att jag inte står där är om det regnar/haglar....

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
En god idé att ha sälle till Barkaby 09.15! :D Men var är vanliga stället? Skogskyrkogården eller?:confused:

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Tyvärr så kommer jag nog inte på körningen så jag stryker mig ifrån listan :( Hoppas ni får en bra tur :tummenupp

1. Lynx
2. Tom@s
3. M1cke
3. Dr.Pepper
4. Collo
5. Tunna (om jobbet tillåter)
6. Kakan
7. Vampyrtrollet (kakan har bestämt de )
8. Vampyrtrollets bihang
9. Boatdrinks (det har sossarna bestämt)
10.
11. Brunn
12. Sweeney Todd (det har JAG bestämt)
12,5. Saeco12 (jag bestämmer allt själv, å är vidskeplig så jag vill inte ha no 13)
13. Mnrider (ej vidskeplig...)
14. Ronnie+1st till.
15. Dafe
16. Master Po
17. EQ
18. PttePK
19. Stigfenan

Boatdrinks

www.Bombrepa.se
Gick med
25 Dec 2007
Hoj
Fet-Grisen, 1800cc vansinne
Tyvärr så kommer jag nog inte på körningen så jag stryker mig ifrån listan :( Hoppas ni får en bra tur :tummenupp

Ähh, hurere igentligen, kan man hoppa av sådär heltutanvidare? borde det inte tas ett beslut om sånt i minst tre instanser?

Å andra sidan var det Jätte-kul att köra om massa stänkande lastbilar på väg hem från jobbet idag... J-la möög väder...:gnissla

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Ähh, hurere igentligen, kan man hoppa av sådär heltutanvidare? borde det inte tas ett beslut om sånt i minst tre instanser?

Å andra sidan var det Jätte-kul att köra om massa stänkande lastbilar på väg hem från jobbet idag... J-la möög väder...:gnissla

Egentligen kan jag inte men måste :( Ni kommer få kanonväder hoppas jag :tummenupp

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Måste backa ur... :huvet Ska tävla och det är svårt att vara på två ställen samtidigt.

1. Lynx
2. Tom@s
3. M1cke
3. Dr.Pepper
4. Collo
6. Kakan
8. Vampyrtrollets bihang
10.
11. Brunn
12. Sweeney Todd (Inställt pga tävling. Wish me luck!)
12,5. Saeco12 (jag bestämmer allt själv, å är vidskeplig så jag vill inte ha no 13)
14. Ronnie+1st till.
15. Dafe
16. Master Po
17. EQ
18. PttePK
19. Stigfenan

kungsberga69

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
M1800R-07,GS550E-82 ,XBR500-85,FJ1200-88

Inte retas ! :7peta :hojharley

Tänkte försöka hänga med,om man får......:D
men det får inte vara smutsigt ute ,det är så jobbigt att putsa chromet:D

rogzal

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2007
Hoj
Tl 1000 R
Härligt när körningarna drar igång:)

1. Lynx
2. Tom@s
3. M1cke
3. Dr.Pepper
4. Collo
6. Kakan
8. Vampyrtrollets bihang
10.
11. Brunn
12. Sweeney Todd (Inställt pga tävling. Wish me luck!)
14. Ronnie+1st till.
15. Dafe
16. Master Po
17. EQ
18. PttePK
19. Stigfenan
20. Rogzal+ kanske en bakpå

Phille

väntar på sommaren.
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N - 2008 (78hk)
tjena Putte ja jag glider runt i Spåna sumpan då och då bor i bromsten och kommer dra ut en sväng om en timme så hinner du svara så kan vi ju sammåka annars e det bara att tuta på en svart Yamaha Fz6-n så hakar jag :) .. Kör försiktigt ...

Tja på er alla ! Ja de känns underbart att lufta hojen....de kliar i fingrarna och ser fram ATT VÅREN SKA TA FART !! Nästa Torsdag är de dax för service och nya ostar på de känns fantasitskt......

sen har jag en fundering a.n.g små svängar i närområdet !! Spånga /Sundby..jag har flera gånger sett liknade hojar i mitt närområde, å de vore roligt att få kontakt men några som är intresserade av som sagt lite kort svängar & kanske en fika någonstans här ute! Ni som känner er träffade & bor & kör i omnämda område tveka inte å hör av er så kanske vi kan ta en tur tillsammans ett par stycken vore trevligt !

Trevlig helg Alla Bikers
Putte Pk :tuttar :arsele :yoparty :D

Phille

väntar på sommaren.
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N - 2008 (78hk)
Är det föresteten någon sammåkning idag ? vädret är ju sjukt fint. Säg till om det e någon som e sugen på att åka ..

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!