Självklart.... har planerat det i alla fall!
Barkaby blir det säkert! Var på AVA MC idag! Suzuki dag! Testade bland annat en Suzuki M1800 R! Förvånansvärt smidig monstruös cykel!
Kul som bara den att köra!
Men man får la vänta tills man är 50 plussare innan man törs visa sig på en sådan "sofftraktor" !![]()
Vi kommer oxå (SFS) då kan vi snacka lite gamla minnen![]()
Härligt! Har vart inne och smygläst på eran SFS sida, ser ut att bli bra... Vi kanske skulle samträffas och åka gemensamt ut? Kollar av det närmare!![]()
En god idé att ha sälle till Barkaby 09.15!Men var är vanliga stället? Skogskyrkogården eller?
![]()
Tyvärr så kommer jag nog inte på körningen så jag stryker mig ifrån listanHoppas ni får en bra tur
![]()
Ähh, hurere igentligen, kan man hoppa av sådär heltutanvidare? borde det inte tas ett beslut om sånt i minst tre instanser?
Å andra sidan var det Jätte-kul att köra om massa stänkande lastbilar på väg hem från jobbet idag... J-la möög väder...![]()
Barkaby blir det säkert! Var på AVA MC idag! Suzuki dag! Testade bland annat en Suzuki M1800 R! Förvånansvärt smidig monstruös cykel!
Kul som bara den att köra!
Men man får la vänta tills man är 50 plussare innan man törs visa sig på en sådan "sofftraktor" !![]()
Tja på er alla ! Ja de känns underbart att lufta hojen....de kliar i fingrarna och ser fram ATT VÅREN SKA TA FART !! Nästa Torsdag är de dax för service och nya ostar på de känns fantasitskt......
sen har jag en fundering a.n.g små svängar i närområdet !! Spånga /Sundby..jag har flera gånger sett liknade hojar i mitt närområde, å de vore roligt att få kontakt men några som är intresserade av som sagt lite kort svängar & kanske en fika någonstans här ute! Ni som känner er träffade & bor & kör i omnämda område tveka inte å hör av er så kanske vi kan ta en tur tillsammans ett par stycken vore trevligt !
Trevlig helg Alla Bikers
Putte Pk![]()
![]()
![]()
![]()
Vart brukar körningarna gå ? Vilken sida stan ?![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |