Kommer tyvärr inte hinna komma på torsdag... Men hoppas att ni som är där får en trevlig tur...
/Lynx
Kommer tyvärr inte hinna komma på torsdag... Men hoppas att ni som är där får en trevlig tur...
/Lynx
bihanget (lidali)
Får jag också följa med i morgon?
Någon som kan förklara lite mer i detalj vart ni träffas. Jag kommer från Åkersberga/Täby hållet. Vet ungefär vart skogskyrkogården ligger (om det är den vid astrid lindgrens sjukhus) Men har ingen aning om vart man kör in och vart ni står?
Får jag också följa med i morgon?
Någon som kan förklara lite mer i detalj vart ni träffas. Jag kommer från Åkersberga/Täby hållet. Vet ungefär vart skogskyrkogården ligger (om det är den vid astrid lindgrens sjukhus) Men har ingen aning om vart man kör in och vart ni står?
kommer detta att bli nåt återkommande arr tro ?![]()
läste just förstasidan....![]()
![]()
ska på anställningsintervju imorron kl 16 i nynäs å det känns kanske lite konstigt att resa sig upp mitt i intervjun :
"drar nu,gruppkörning från skogis.... hör av er..."![]()
![]()
känner för övrigt inte heller nån av er men vill gärna ha fler hojkompisar....
Jag åker nog från Täby i lagom tid för att hinna till skogskyrkogården.
Du kan haka på mig om du vill.
/Andreas
Hade jag kört hade du kunnat haka på mig. Men om man kollar på hitta.se blir det http://www.hitta.se/Route.aspx?origin=Åkersberga%20ÖSTERÅKER&destination=Bogårdsvägen%2011%20SKÖNDAL#6597576;1640775;Åkersberga;;Österåker;|6574233;1630653;Bogårdsvägen;11;;SKÖNDAL
Omöjligt att missa.
kan inte komma för att jag trillade idag. bromsoket fram lossnade och åkte in i fälgen så det vart en tvärnit. det sög. mycket hårt. plus att det gjorde ont.
kan inte komma för att jag trillade idag. bromsoket fram lossnade och åkte in i fälgen så det vart en tvärnit. det sög. mycket hårt. plus att det gjorde ont.
Inga brutna ben eller armar?
Fan då blir jag ju ensam tvåtaktsmarodör imorrn![]()
jag klarade mig hyggligt`, inget brutet. men fan det känns trisst att inte kunna hänga med imorgon, men nästa gång, då!
är nästa gång om en vecka?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy