Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Jahaja. Tog bort mitt Bihang från listan då han inte kan haka på. Skrev dit Prillan73 istället då vi från säkra källor vet att hon ska med (Hon ska i alla fall hinna om hon kommer direkt efter jobbet så). :D

Hehehe, jaaaaa :) jag ska med !! Tar hojjen till jobbet strax !
Hoppas på att föräldrarna hämtar sina barn i tid idag.....:rolleyes: .....DÅ är det lugnt för min del!

Men JAG tar det yberlugnt......blir premiärturen idag......:)

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Har aldrig varit med tidigare, så jag antar att Ni klarar Er utan min trajja i kopplet ikväll. Måste tyvärr bli så pga att frugan bokat in annat, så jag måste va hemma med kiddsen. Men nästa vecka! (vid schysst väder...) så slipper Ni mej inte! Ser verkligen fram emot att testa en sån här gruppkörning, har hört flera som rosar den modellen av hojåkande! Ha en härlig tur!

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Hej alla!

Kul att det blir så bra uppslutning och många som vill köra. Alla ni som inte vart med förut men kommer denna gång och uttryckt att ni inte känner någon, -det gör absolut ingenting, vi lär alla känna varann på åkningen!
Som det skrevs förut så kommer man ihåg vissa bättre än andra i och med vissa händelser, -vi har haft avåkningar, påbackningar och bärgning, rådjurskollisioner, bogsering mm, -allt för att göra sig ihågkommen på dessa trevliga åkningar ;)

Förslag på tur från min sida är ut till motorväg till Lännavägen, sen vänster på Dalarövägen och ut till Bulten, fika på Rosenhill, sen till Södertälje och gamla Stockholmsvägen till Alby. Fina hojvägar som inte är så trafikerade förhoppningsvis samt god fika på hojcafét nummer ett!

SES IKVÄLL GRABBAR OCH TJEJER :tummenupp

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Hehehe, jaaaaa :) jag ska med !! Tar hojjen till jobbet strax !
Hoppas på att föräldrarna hämtar sina barn i tid idag.....:rolleyes: .....DÅ är det lugnt för min del!

Men JAG tar det yberlugnt......blir premiärturen idag......:)

VAD NICE!!!!!
Håller tummarna för att alla föräldrar ska hämta sina ungar i tid. :D
Ses där ikväll. :D

Hej alla!

Förslag på tur från min sida är ut till motorväg till Lännavägen, sen vänster på Dalarövägen och ut till Bulten, fika på Rosenhill, sen till Södertälje och gamla Stockholmsvägen till Alby. Fina hojvägar som inte är så trafikerade förhoppningsvis samt god fika på hojcafét nummer ett!

SES IKVÄLL GRABBAR OCH TJEJER :tummenupp

Det där låter ju som en bra tur. :D
Då kan jag avvika mot Tumba sen oxå. Hehe. :D Skönt med en tur som faktiskt är nära hemma jue. Hehe

Last edited:

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Körning i eftermiddag !

Fick reda på av en polare att Snuten har trafiksäkerhets vecka denna vecka.....så dom lär stå å passa ikväll misstänker jag.......

Bara så ni vet !:mad: :va :arsele

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Najs rutt .. innebär att man inte behöver bekymra sig om hemvägen :tummenupp

Utökade kontroller runt Södertälje denna vecka men det ska väl inte vara några problem.
Vi är väl inte ute för att bryta några trafikregler utan bara vara ett glatt samåkargäng :rolleyes: :tungan

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Najs rutt .. innebär att man inte behöver bekymra sig om hemvägen :tummenupp

Utökade kontroller runt Södertälje denna vecka men det ska väl inte vara några problem.
Vi är väl inte ute för att bryta några trafikregler utan bara vara ett glatt samåkargäng :rolleyes: :tungan

Helt rätt ! Bara jag som är nojig....har inte fått min reg skylt belysning än som gick sönder när jag tog bort all ful plast.....men en reflex har jag iaf satt dit :)

Inga trafik regler skall brytas...lung å trevligt i solen och med alla andra blir de ju full ändat :)

Syns i em / Putte :tummenupp :yoparty

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011
Tänk på att trafiken är TÄT på E4 in mot stan vid den tiden. Kan rekommendera att du drar tidigare...

Okay hur lång tid tror du det tar? Jag kollade på kartan har nog sjutton aldrig ens vart i de där trakterna. Stor risk att jag kommer köra vilse! *s*

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011
Ok, Vilken tid kan du då passera Täby....17:30?

Jag borde kunna få ihop det så jag kan dra från åkers vid 17.00 då borde jag kunna vara i täby typ vid preem bensinstation på höger sida av e-18 vid lexus vid 17.20 - 17.30 kan det fungera för dig? Jag kommer aldrig hitta annars!

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha