streetfighter1
För******
Jag ska försöka hinna dyka upp också.
skönt att höra, nästa tur borde bli nästa torsdag 1/4?
Jahaja. Tog bort mitt Bihang från listan då han inte kan haka på. Skrev dit Prillan73 istället då vi från säkra källor vet att hon ska med (Hon ska i alla fall hinna om hon kommer direkt efter jobbet så).
Jag ska försöka hinna dyka upp också.
Hmm, dig såg jag nog ett par dagar sen innan T-banan K-berg, känner igen hojen, bor själv i krokarna
Skoj! Jag morsade på en svart ER6:a igår tror jag det var i krokarna. Var det du?
Låter ju kanon!
Vilken tid hade du tänkt dig?
Tror att jag rör mig från Täby vid 17 tiden. Gör ju inget om man sitter en stund i solen medans alla rullar in.
Hehehe, jaaaaa jag ska med !! Tar hojjen till jobbet strax !
Hoppas på att föräldrarna hämtar sina barn i tid idag..... .....DÅ är det lugnt för min del!
Men JAG tar det yberlugnt......blir premiärturen idag......
Hej alla!
Förslag på tur från min sida är ut till motorväg till Lännavägen, sen vänster på Dalarövägen och ut till Bulten, fika på Rosenhill, sen till Södertälje och gamla Stockholmsvägen till Alby. Fina hojvägar som inte är så trafikerade förhoppningsvis samt god fika på hojcafét nummer ett!
SES IKVÄLL GRABBAR OCH TJEJER
Hmm okay blir nog lite för tidigt för mig, jag kan nog lätta från åkersberga vid 17.20 typ.
Najs rutt .. innebär att man inte behöver bekymra sig om hemvägen
Utökade kontroller runt Södertälje denna vecka men det ska väl inte vara några problem.
Vi är väl inte ute för att bryta några trafikregler utan bara vara ett glatt samåkargäng
Tänk på att trafiken är TÄT på E4 in mot stan vid den tiden. Kan rekommendera att du drar tidigare...
Hmm okay blir nog lite för tidigt för mig, jag kan nog lätta från åkersberga vid 17.20 typ.
Ok, Vilken tid kan du då passera Täby....17:30?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|