nån mer än jag som har problem å ladda upp bilderna ?
240kb stora max tror jag om det är jpg bilder...
jepp, var kul idag. Skönt man slapp träna och och hjälpa putte600rr att springa igång den, hon skulle fått blodad tand då och jag fått ha jourutryckning som förste igångstartare för att få kondis garanterat
Bra tempo tycker jag, som sagt ngt långsamt ibland, men högre, och jag tror att en del hade varit farligt nära diket på väg till båten, några riktigt äckliga gruskurvor där
Väl mött nästa tur!
/Ninja-Fredrik
ja vet att jag höll på å ta en åker i en lång vänster sväng som jag uppfatta som en snabb en men jag han rätta till mej...
var de fler som var på väg ut?
Enda gången det såg ut som att du höll på att ramla var väl för att du nästan stod still i kurvan ibland.
Justa bilder! Alltid kul när något trevligt förevigas!
Vore skoj om någon kunde lägga en länk till hitta.se med rutten/rutterna
vi tog! Så man hittar dit igen!
Ända problemet jag hade var att jag inte såg ett skvatt i flera kurvor, när jag hade solen i ögonen! Måste ha solbrillor nästa gång!!!
Härliga foton, ni som hade kameror med er. Fan, vad kul det var att köra med så många av er andra, härlig känsla
Det kommer definitivt bli fler gånger.
Vad gott man kommer att sova efter det här...
PS. Tack för sällskapet på E4:an tillbaks till stan, du körde en Fireblade (kommer ju inte ihåg namnen), alltid kul att "rejsa" lite, he, he...
Tjena!
Låter som ni hade det trevligt igår iaf..... Vad säger ni om en ny körning redan nästa torsdag eller ska vi vänta i 2 veckor och köra den 8:e maj istället?
/Lynx
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |