Hallå är det bara dyka upp å joina??
Är sugen på att haka på på tor.. (mkt på hehe)
Några enstaka bilder från förra torsdagen hittar ni här:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=163794
Vart inte så många, men får vara snabbare med kameran nästa torsdag..
När vi körde höll vi väl hastighetsgränserna hyfsat, och försökte hitta vägar som var roliga ändå. Men det var väl en +20 på kurviga 70-vägar iaf.
Tyckte alla hängde med bra, och som vanligt är det STOP och ihopsamling vid minsta tvekan om att någon inte hinner med / vid korsningar.
När jag körde först (hela första turen...) så försökte jag hålla koll även på siste man i ledet och se till att det inte blev en grupp + två eftersläntrare långt bakom. Men det var min första körning som vägvisare så ni fick väl ha överseende ifall jag gjorde någon miss.
Vill någon att det skall vara exakt på hastighetsgränsen eller tycker tempot blir för högt så är det ju bara att ta det med den som leder rundan.
Tycker man att det går tråkigt långsamt så är det inte denna åkning man skall vara med på
Något vi missade lite sist var kanske lite mer snack om regler och målsättning innan körningen började. Ni som varit med på onsdags/lördagskörningarna vet vad jag menar.
Ett tag blev jag lite putt på att killen bakom mig inte blinkade när jag gjorde det, men det berodde ju på tekniska problem
Tyckte du gjorde ett bra jobb!
+20 var perfekt på de kuriva 70-vägarna. Och de som hållt igen fick utlopp för det sen på väg tillbaks till Stockholm kändes det som
Vore skoj att se lite mer folk nästa gång!
Är nästa gång på torsdag? Kl 18 skogis eller?
Jag överväger starkt att hänga på, om vädret bara är okej utan regn - annars får jag ligga och putsa kromsläden i 14 dagar efter denna tur
det är det väl värt
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |