Känner alla varandra här? Det verkar som om ni har åkt ihop förr![]()
Tack, det låter uppmuntrande. Jag har bestämt mig för att åka med.Ingen blir avhängd eller tröttnad på, det är det körningen går ut på!
...Välkommen![]()
Inte på Skålhamravägen i alla fall, men annars tycker jag att jag gör framsteg på den fronten. Ser fram emot att lära mig mera, genom att just åka med ett rutinerat sällskap.kan du hålla 70 i en 70 sväng så är det inga problem![]()
Tack, MC-folket verkar vara ett juste släkte. Jag tar det lugnt i rondeller, vid omkörningar, samt har inte hittat tekniken med avancerad kurvtagning ännu. Där behöver jag öva, samt se hur andra åkare gör.Klart att du ska åka med! Vi väntar så klart in dig om i fall det är så! Men så fort kör vi nog inte i alla fall!![]()
Bättre tempo? = Högre tempo? (Jag trodde denna tråd handlade om lugnt tempo?)Instämmer! Betydligt bättre tempo än på onsdagskörningarna. I alla fall för min del.![]()
Så tänkte jag också först, men med de uppmuntrande och mogna kommentarerna i tråden, så bestämde jag mig för att åka med i alla fall. Håller med om att det inte alltid är så kul att köra själv, speciellt som i mitt fall att jag håller på att lära mig. Behöver se och lära av rutinerade åkare, så det är huvudmotivet mitt åka med.Skulle vara kul att lära känna några här. Inte alltid så kul att köra själv. Skulle gärna åka med på torsdag, men jag är lite orolig för att det går för fort... Är ju ingen RR-pilot.![]()
Bättre tempo? = Högre tempo? (Jag trodde denna tråd handlade om lugnt tempo?)
Bättre tempo? = Högre tempo? (Jag trodde denna tråd handlade om lugnt tempo?)
Risk för rådjur kanske, men undrar om vilt-visslorna under frontkåpan gör någon nytta? Har i alla fall inte sett något vilt ännu.
Är det nån som har en aning om vad det blir för väder imorgon? Hoppas att det inte är 5 plus och regn...
Är det nån som har en aning om vad det blir för väder imorgon? Hoppas att det inte är 5 plus och regn...
Var det inte bättre ifall du stannade hemma![]()
Jag tar bort mig från listan då jag inte fått mina nya däck ännu, och borde inte köra för mycket med dom nuvarande.
e dom slitna på mitten får du ju börja svänga å nöta lite på kanterna
eller åker du bara rakt fram???
Du har rätt! Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!Klart att jag ska med imorgon.
![]()
nääää du skulle ju va hemma
Jag tar bort mig från listan då jag inte fått mina nya däck ännu, och borde inte köra för mycket med dom nuvarande.
e dom slitna på mitten får du ju börja svänga å nöta lite på kanterna
eller åker du bara rakt fram???
Du har rätt! Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!Klart att jag ska med imorgon.
![]()
nääää du skulle ju va hemma
PG!!!! Jag vill ju vara PCD ju och inte en jävla sketen PG![]()
Nä men du har nog om du får mig till en PG.
![]()
Detta är en PG och jag ser inte ut så
Och här är plattan den sitter fast på
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll