Detta är en väl fungerande körtråd, de som deltar i dessa körning vill att det förblir så.
SLUTA SPAMMA!!!
//Skägget
Tack!
Detta är en väl fungerande körtråd, de som deltar i dessa körning vill att det förblir så.
SLUTA SPAMMA!!!
//Skägget
Älgen har en mycket bra hörsel, men tyvärr inte en hjärna som en häst. Förhoppningsvis kanske den ändå inser vad som är en "viltstig för två-hjulingar", och håller sig ifrån denna, när djuret hör ett slipon eller en vissla. Tyvärr håller de sig inte alltid ute på fälten el. i skogen, utan korsar understundom vägar, företrädesvis på samma ställen, i anslutning till sina ena viltstigar.Jag fick en sån där av polarens-svärmor (som åker HD), men tror inte att dom hjälper.
Åkte på bulten för ett par veckor sedan, och 10-20 meter ifrån vägen, ut på ett fält stod det en Älg och käkade. Hon brydde sig varken om visslan eller mitt slipon.
SLUTA SPAMMA!!!
//Skägget
Om prognosen stämmer, så blir det i alla fall uppehållsväder ikväll. Något kyligt med svag ostlig vind från kusten visserligen, men med ett superunderställ på och jackfodret på plats igen, så ska det inte vara något problem.
Ref:
Det blir ingen åka för min del ikväll. Typiskt...![]()
3. Vädret. Även om mnrider är totalt tokig och gärna kör ner till nollan så finns det gränser för vad ett homo kan stå ut med.
Det "finska virket" håller för nollan och lägre
Det blir ingen åka för min del ikväll. Typiskt...![]()
3. Vädret. Även om mnrider är totalt tokig och gärna kör ner till nollan så finns det gränser för vad ett homo kan stå ut med.
Det "finska virket" håller för nollan och lägre![]()
Hörrni... skärpning! Vädret kan inte vara avgörande i mitten av maj... Funkar utmärkt att köra ner till frostpunkten, -klä på er!
hahaha säger han med handtagsvärmare....
kommer inte heller ikväll men lägger upp info om ny körning nästa torsdag under morgondagen....![]()
/Lynx
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy