Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Hallo alla!
Jag och Bäkkfajjer ska träffas vid skogis ikväll tisdag vid 18 tiden! :yoparty

Ni som är sugna på en tur kom gärna med ni också
vore skoj om vi blev ett gäng! :tummenupp

Var sedan turen går kan vi ju bestämma på plats, men gärna någon ny väg!

T ex Norr/Väster/Öster/Söder eller var vi nu känner för! ;)

UNIA

Medlem
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Aprilia Tuono
Hej Bäkkfajer! Det var jag som låg bakom dig å väntade på att du skulle dra på..:) . Det var en trevlig tur till Rosenhill och Nynäs.Hänger på er idag om det blir körning.

//Marko

Hm, ang det sega tempot, så får väl jag ta på mig det då rå som 1:e man till Rosenhill :wiggle Jag tog det lite extra lugnt då vi hade 2 nya åkare med, samt kanske även p.g.a att jag hade helt ny hojj själv.

Will never happen again cause now I know my Aprilia :hihi

Det var en bra tur som Dema2 beskrev, jag var en av de tappra, och på väg till Stockholm rejsade jag lite med en svart Ducce som oxo var en av oss 7 st tappra tror jag... jag vet inte vem han var eller vad han hette - men "du" får gärna ge dig till känna för coolt var det och vi måste göra det igen - så att du kan få revansch :banana

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Kan bara berätta på uppdrag :) att DR:pepper kommer också! :tummenupp

Är nog mest inne på norrut också! Men vi är ju demokratiska
så vi får la se vart det bler! :tungan

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Kan bara berätta på uppdrag :) att DR:pepper kommer också! :tummenupp

Är nog mest inne på norrut också! Men vi är ju demokratiska
så vi får la se vart det bler! :tungan

Kan ha svårt att hinna till Skogis till 18:00, ska ni norrut kanske man kan mötas upp.

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Vi är vid skogis i alla fall till 18.15!
Lite svårt tyvärr att bestämma någon mötesplats innan vi vet vart vi kör!

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
Hej Bäkkfajer! Det var jag som låg bakom dig å väntade på att du skulle dra på..:) . Det var en trevlig tur till Rosenhill och Nynäs.Hänger på er idag om det blir körning.

Aha, så det var du - coolt :tummenupp Vi ska köra idag, så häng me vettja :)

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Tacka alla barn! D var skoj som fan idag. Dock en aningen mörkt. Fick sitta med öppet visir efter färjan... mörkt visir, mörkt ute och rådjur som muckar!

Tack hur som!

Fin moppe Bäkkfajer, kul att du ville byta rakt av. Kommer över med nycklarna i mörrn ;)

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Ja! Tack alla! Supertrevlig tur ikväll! :tummenupp

Och fy vad nära vi kom rådjuren Pepper Ca 3 meter va? :skrämd

Snacka om naturupplevelse! :D

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
Fick sitta med öppet visir efter färjan... mörkt visir, mörkt ute och rådjur som muckar!

Då bör du fått borsta ögonbrynen rena från övergödda nattfjärilar med toaborsten när du kom hem va :crash

Fin moppe Bäkkfajer, kul att du ville byta rakt av. Kommer över med nycklarna i mörrn ;)

Njae, "hold your horses" nu, när vi åkte förbi Vaxholm's bongårdar, så fick vi ju leta upp en mjölkpall vid vägenkanten ute i åt dig, så att du till slut kunde klättra upp och provsitta min räjserhoj - som du tjatat på mig om att få göra ända från Skogskyrkogården i kväll. Så hur tror du jag vågar ge dig mina nycklar Dr.Pepper när du inte ens når ner med dina fötter till fotpinnarna på min hoj :såjaponken

Jag kollade som hastighast på min tripmätare när jag parkade hemma nyss, den stod på 25 mil, som vi klarade av på 5 timmar inkl ett antal fikastopp m.m. Mycket bra vägval Dr.Pepper :yoparty

Last edited:

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Tacka alla barn! D var skoj som fan idag. Dock en aningen mörkt. Fick sitta med öppet visir efter färjan... mörkt visir, mörkt ute och rådjur som muckar!

Tack hur som!

:rofl :rofl :rofl

hann ju fan inte med j,,,la,h....etes,sk.t men det är ok för imorron kväll vid halv tio-tio lämnar man planeten i tangentens riktning när

IRON MAIDEN går upp på scenen på sthlms stadion :yoparty :yoparty

syns på torsdag (ev med en släng av tinnitus...)

Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Njae, "hold your horses" nu, när vi åkte förbi Vaxholm's bongårdar, så fick vi ju leta upp en mjölkpall vid vägenkanten ute i åt dig, så att du till slut kunde klättra upp och provsitta min räjserhoj - som du tjatat på mig om att få göra ända från Skogskyrkogården i kväll. Så hur tror du jag vågar ge dig mina nycklar Dr.Pepper när du inte ens når ner med dina fötter till fotpinnarna på min hoj :såjaponken

Vill bara vara bussig polare när jag såg dej kämpa så med kopplingen att du fick svettpärlor i pannan. Halva körningen använde du båda händerna på kopplingen, ajajaj! :näsblod

Jag kollade som hastighast på min tripmätare när jag parkade hemma nyss, den stod på 25 mil, som vi klarade av på 5 timmar inkl ett antal fikastopp m.m. Mycket bra vägval Dr.Pepper :yoparty

Oj, 25 mil! Ja det blev en repa det. Ha skoj på Torsdag!

Ja! Tack alla! Supertrevlig tur ikväll! :tummenupp

Och fy vad nära vi kom rådjuren Pepper Ca 3 meter va? :skrämd

Snacka om naturupplevelse! :D

Typ 3 meter.. vågade inte nita fullt med er bakom heller. Någon som såg vaffö alla bilar stannat där i krokarna? Nåt som hänt? Jag missade det helt isf...

Last edited:
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...