Är det körning Onsdag 23.e och Torsdag 24.e?
Idag, 23:e = samåka till barkarby för lite street&stunt
24:e = vanliga gruppkörningen..
Är det körning Onsdag 23.e och Torsdag 24.e?
Jäkligt trevlig kväll, -tackar för den! Hoppas alla kom hem ordentligt efter Vaxholmsturen, speciellt med tanke på punkteringen.
Hade sagt hemma att vi skulle ta en kort tur till Barkaby, tjejen undrade om nu dagens tur var kort, hur lång är en lång tur?... hon tyckte tydligen 7 timmar var långt
Jäkligt trevlig kväll
Tjena på er! Jag dök inte upp igår, utan valde att prova en körning på norrsidan istället. Ha det gott!
/Nilax
Skönt att du kom hem med hojen BäkkFajer! Direkt hem, eller fyllde du på mer luft på vägen?
By the väj - Jag ska åka ner till Linköping o Sviestadsbanan för lite härlig bankörning nu på lördag. 08.30 börjar det och håller på till 16.00. Pris 600:-
Är det någon som har lust att haka på????? Jag kommer emellertid att stanna kvar över natt där, men lite sällskap ner är väl inte fel.
Tag chansen, åk bana- det är sjukt kul!!
Näe, jag körde raka spåret hem utan lufttankning, höll som sagt max 70 km/h och när jag la handen på däcket hemma - var det riktigt varmt kan jag säga. Idag är däcket så klart helt tomt, och jag jagar nu nytt däck och "bästa-priset-inklusive-byta-däck-idag". Det bästa hittills är:
Pirelli Diablo Corsa 3 (190 X 50 X 17), för 3000:- inkl byte, uppdelat på 5 mån räntefritt oxo, verkar ju bra tror jag.
Nå'n annan som kan tipsa om bra däck & priser?
Tom@s har redan tipsat om att AVA har specialrabatter, ska kolla vad dom har på lager
Jag pratade med en bekant på AVA förra veckan om däck och det var han som tipsade mig om swt. Han sa att han inte kunde matcha deras priser ens med hans rabatt.
Jag skall nu träna starter tills nästa barkis, sen ska jag fan steka er alla..
Näe, jag körde raka spåret hem utan lufttankning, höll som sagt max 70 km/h och när jag la handen på däcket hemma - var det riktigt varmt kan jag säga. Idag är däcket så klart helt tomt, och jag jagar nu nytt däck och "bästa-priset-inklusive-byta-däck-idag". Det bästa hittills är:
Pirelli Diablo Corsa 3 (190 X 50 X 17), för 3000:- inkl byte, uppdelat på 5 mån räntefritt oxo, verkar ju bra tror jag.
Nå'n annan som kan tipsa om bra däck & priser?
Tom@s har redan tipsat om att AVA har specialrabatter, ska kolla vad dom har på lager
Stämmer bra det, jag har just snackat med swt-racing, och dom har BRA priser - och allt hemma på lager dessutom. Blir nog affär med dom
Hehe, lycka till då! Appropå stekning, så kom Ducca1-mannen ifrån ingen stans och stekte oss alla så det rök om det En jädra hoj o gå det är vad han har, plus att han är bra på starterna.
Cred Ducca1
By the väj - Jag ska åka ner till Linköping o Sviestadsbanan för lite härlig bankörning nu på lördag. 08.30 börjar det och håller på till 16.00. Pris 600:-
Är det någon som har lust att haka på????? Jag kommer emellertid att stanna kvar över natt där, men lite sällskap ner är väl inte fel.
Tag chansen, åk bana- det är sjukt kul!!
Eh, är ny är.... Har jag missförstått nåt? Såg rubriken och började läsa inläggen ... ?????? Var/när började gaspådragen o stuntgalenskaperna? Finns det över huvudtaget någon grupp som kör lugnt/lagligt på allmän väg? Gasa kan man ju göra på bana!!!!
Eh, är ny är.... Har jag missförstått nåt? Såg rubriken och började läsa inläggen ... ?????? Var/när började gaspådragen o stuntgalenskaperna? Finns det över huvudtaget någon grupp som kör lugnt/lagligt på allmän väg? Gasa kan man ju göra på bana!!!!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|