Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
Sen kan du sitta där med öm röv, spaghettiarmar å brock mätt i kilo mellan kotorna L5 och C1!!

Huh, du menar att jag kommer se ut så här då va: :kryckor Ja, jag har ju en äkta "Pasta-Räser" så spaghettiarmar är kanske att räkna med efter 35 mil "novemberkåsa" :Bugar

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Huh, du menar att jag kommer se ut så här då va: :kryckor Ja, jag har ju en äkta "Pasta-Räser" så spaghettiarmar är kanske att räkna med efter 35 mil "novemberkåsa" :Bugar

Tja boys, tänkte haka på till Barkarby, träffas ni någonstans innan för gemensam ditfärd?

Ska lämna er bakom mig på strippen, har dessutom nytt däck i bak eftersom jag hade punka idag, så bra grepp är det... :tummenupp

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Tja boys, tänkte haka på till Barkarby, träffas ni någonstans innan för gemensam ditfärd?

Ska lämna er bakom mig på strippen, har dessutom nytt däck i bak eftersom jag hade punka idag, så bra grepp är det... :tummenupp

Vi gjorde det sist jag var med. Ska dock ha min på service under dagen, vet ej när jag kan hämta den. Om jag hämtar sent åker jag hem å kan möta upp vid skogis. Blir det tidigt åker jag tillbaka till jobbet och kan isf möta upp norr om stan. Du får mitt nummer (PM).

/Doktor Peppar

Gollum

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
Blir det tidigt åker jag tillbaka till jobbet och kan isf möta upp norr om stan. Du får mitt nummer (PM)

Jag hakar gärna på oxo, då jag har semester och kan träffas var som när som för körning mot "Barkis". PM:a mig oxo Dr. Pepper :)

Ska lämna er bakom mig på strippen... :tummenupp

Jasså, det ska du :va Bjud upp till dans, så ska jag visa dig hur snygg regplåten är på min hoj - för det är det enda du kommer att få se av mig hela kvällen :D

PS: Den som "steker mig" under kvällen, bjuder jag på korv & dricka hos korvgubben vid starten på banan :tummenupp

Last edited:

UNIA

Medlem
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Aprilia Tuono
Korv å dricka.. Då måste jag steka dig Bäkkfajer....:D.... eller så fotar jag evenemanget även om jag inte har nån superteleobjektiv.Verka bli bra väder till onsdan.Ska bli kul å se er bränna kopplingar :yoparty

//Marko

Gollum

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
Korv å dricka.. Då måste jag steka dig Bäkkfajer....:D.... eller så fotar jag evenemanget...

Stek & fota vettja, det bästa av två världar. Får du bra bilder där man är med, är vi säkert flera som är riktigt sugna på att få tag på en kopia av dina bilder :)

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Kan hända att jag dyker upp så jag skriver eventuellt :tummenupp

Datum: Torsdag 24:e juli 2008
Samling: Skogskyrkogården (as usual)
Tid: 18.00 Fire up 18.15

Resväg: TBD...

Hitta till samlingsplatsen:
Bogårdsvägen 11, 128 62 Sköndal - http://www.hitta.se

Jag ska med på körningen den 24/7-2008:

1. M1cke
2. Namnlös
3. Probotector (Eventuellt)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jag hakar gärna på oxo, då jag har semester och kan träffas var som när som för körning mot "Barkis". PM:a mig oxo Dr. Pepper :)

Jasså, det ska du :va Bjud upp till dans, så ska jag visa dig hur snygg regplåten är på min hoj - för det är det enda du kommer att få se av mig hela kvällen :D

PS: Den som "steker mig" under kvällen, bjuder jag på korv & dricka hos korvgubben vid starten på banan :tummenupp

Säg en tid och plats, -I´ll be there! Har semester och målar huset så ju förr desto bättre :)

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Halloj gubbar!

En annan är ju lite sugen på att haka på till Barkarby, så PM:a mig också var och när ni möts upp innan så är ni schyssta!

/Nilax

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Verkar inte bli någon onsdagskörning på norrsidan, så jag är sugen på att haka på er också. Det var ett jävla tjat om stekning och korvbjussning fram å tebaka ... jag skall nog visa vart skåpet står med min stekarsnabbajävlarhetaSV :)

Så dra ett PM till mig åsså ... thanx!

- J

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Tror BäkkFajer styr upp samåka dit. Jag kan inte göra det då jag inte vet exakt när jag har min hoj igen från servicen... Mao, PM:a honom!

BikerSimba

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Hoj
CB1000RA + KTM 640

1. M1cke
2. Namnlös
4. BikerSimba
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Gollum

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
Förslag Ang Resväg Till Barkarby!

Tjena, flera av er har PM:at mig ang Barkarby i morrn onsdag kl 18:00, jättekul att ni hakar på tycker jag :)

Mitt förslag hur vi åker dit är följande, baserat på vart folk bor samt att vissa vill käka en burgare och så innan racet (vilket är smart tycker jag):

1. Vi åker från Skogskyrkogården 16:30 till McDonalds i Akalla på Finlandsgatan 11 och käkar & laddar upp med lite skönt race & stekarsnack under ca 40 min.

2. 17:30 lämnar vi McDonalds och åker vidare till Barkarby för att vara där precis innan 18:00 då race & stunt startar officiellt. Barkarby stängs 21:00!

3. De som vill kan ju ansluta till Skogis, och de övriga vid McDonalds i Akalla - är min tanke.

4. De som inte vill käka alls, kan ju ansluta vid McDonalds ändå, eller åka direkt till Barkarby kanske...

Fasen vad kul detta ska bli :banana Hoppas ni kommer så många son möjligt, rätt kul att få ösa järnet på gasen medan polisen står bredvid och solar & kollar på - utan att sätta på blåljus & sirén för att haffa en för fortkörning :tummenupp

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
...kul att få ösa järnet på gasen medan polisen står bredvid och solar & kollar på - utan att sätta på blåljus & sirén för att haffa en för fortkörning :tummenupp

Bra plan, försöker möta upp någon stans på vägen.

P.S. Dej tar dom för osedlighet när som! :tummenupp :näsblod

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Skitbra plan, -jag är vid Skogis 16.15... Kommer bli superskoj!

1. M1cke
2. Namnlös
4. BikerSimba
5. Tom@s (hoppas greja det)