Sen kan du sitta där med öm röv, spaghettiarmar å brock mätt i kilo mellan kotorna L5 och C1!!
Huh, du menar att jag kommer se ut så här då va:
![Kryckmänniska :kryckor :kryckor](/img/smilies/inv.gif)
![Buga :Bugar :Bugar](/img/smilies/nya/hail.gif)
Sen kan du sitta där med öm röv, spaghettiarmar å brock mätt i kilo mellan kotorna L5 och C1!!
Huh, du menar att jag kommer se ut så här då va:Ja, jag har ju en äkta "Pasta-Räser" så spaghettiarmar är kanske att räkna med efter 35 mil "novemberkåsa"
![]()
Tja boys, tänkte haka på till Barkarby, träffas ni någonstans innan för gemensam ditfärd?
Ska lämna er bakom mig på strippen, har dessutom nytt däck i bak eftersom jag hade punka idag, så bra grepp är det...![]()
Blir det tidigt åker jag tillbaka till jobbet och kan isf möta upp norr om stan. Du får mitt nummer (PM)
Ska lämna er bakom mig på strippen...![]()
Korv å dricka.. Då måste jag steka dig Bäkkfajer........ eller så fotar jag evenemanget...
Jag hakar gärna på oxo, då jag har semester och kan träffas var som när som för körning mot "Barkis". PM:a mig oxo Dr. Pepper
Jasså, det ska duBjud upp till dans, så ska jag visa dig hur snygg regplåten är på min hoj - för det är det enda du kommer att få se av mig hela kvällen
![]()
PS: Den som "steker mig" under kvällen, bjuder jag på korv & dricka hos korvgubben vid starten på banan![]()
Tror BäkkFajer styr upp samåka dit. Jag kan inte göra det då jag inte vet exakt när jag har min hoj igen från servicen... Mao, PM:a honom!
...kul att få ösa järnet på gasen medan polisen står bredvid och solar & kollar på - utan att sätta på blåljus & sirén för att haffa en för fortkörning![]()
P.S. Dej tar dom för osedlighet när som!![]()
![]()
3. De som vill kan ju ansluta till Skogis, och de övriga vid McDonalds i Akalla - är min tanke.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |