Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Bättre sent än aldrig..

Jag passar också på att tack för igår, kanon väder efter nästan fyra dagars regnande.. Massor med folk, och roligt med många nya ansikten:) Blev lite miss med kommunikationen när vi skulle iväg från nynäs men hoppas att alla har överseende med det... Tomas stal ju showen när vi skulle dra iväg:krama Lämna in hojen nu och se till att triumph center jobbar på snabbt.

Är det gruppkörning från skogskyrkogården varje torsdag? :confused: Jag hakar iallafall på nästa resa!

Nästan varenda torsdag kör vi gruppkörning från skogskyrkogåden, men nästa vecka blir det nog inget då det är dagen innan midsommar.. Bara att hålla koll i tråden, blir alltid en ny "anmälningslista" några dagar innan:)

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Tack för turen, blev långt hemifrån för min del! :tummenupp
Jaha som vanligt var man ensam höna i tuppgården:confused: eller hur det nu blir...

Tråkigt på hojen, stod och gjorde mig redo för avfärd när jag hörde motorn rusa och sen KRASCH! Lider med dig Thomas..

Vi drog lite i förväg då jag som sagt hade nästan 20 mil hem..

Så fort jag hittar min dröm och väl slår till gör jag dig sällskap!! Ni verkar haft en härlig tur *avis*

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jag passar också på att tack för igår, kanon väder efter nästan fyra dagars regnande.. Massor med folk, och roligt med många nya ansikten:) Blev lite miss med kommunikationen när vi skulle iväg från nynäs men hoppas att alla har överseende med det... Tomas stal ju showen när vi skulle dra iväg:krama Lämna in hojen nu och se till att triumph center jobbar på snabbt.

Ja vad gör man inte för lite uppmärksamhet... försöker på alla sätt, vissa med mindre lyckade resultat! Hojen står på verkstaden och nu ska jag bara sätta fart på försäkringsbolaget så dom skickar ut en reglerare som godkänner att de kan sätta igång med jobbet. Det som oroar en är ju semesterstängningar osv, efter midsommar brukar ju hela Sverige gå på halvfart :rolleyes:

Vet inte hur snabba Bilsport & MC brukar vara, ska bli kul att se hur dom agerar... hoppas på det bästa!

Last edited:

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Ja vad gör man inte för lite uppmärksamhet... försöker på alla sätt, vissa med mindre lyckade resultat! Hojen står på verkstaden och nu ska jag bara sätta fart på försäkringsbolaget så dom skickar ut en reglerare som godkänner att de kan sätta igång med jobbet. Det som oroar en är ju semesterstängningar osv, efter midsommar brukar ju hela Sverige gå på halvfart :rolleyes:

Vet inte hur snabba Bilsport & MC brukar vara, ska bli kul att se hur dom agerar... hoppas på det bästa!

Måste det verkligen komma en reglerare? När vi gör försäkringsarbeten på jobbet fotar vi och dokumenterar skadorna som vi sedan skickar till försäkringsbolaget med ett kostnadsförslag. Brukar få svar inom en halvdag och kan sedan börja beställa delar..

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12

Lycka till Tomas! Jag håller tummarna för dig!
Jag har också Bilsport & MC så det ska bli spännande och se hur det går!

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Jag hänger gärna på om det är fler som ska ut och åka i morgon torsdag (18/6).

K_dive

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Hoj
Honda CBR 600 RR
Denna veckan kan inte jag, men nästa torsdag ska jag fan ta premiär turen i denna gruppkörning, håller bara vädret i sig kommer det ännu en CBR med och glider.

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Kanske lite tight göra en lista så här sent in på!

Skriv ett inlägg ni som vill köra idag!:tummenupp

Men vädret är ju okej nu på förmiddagen!
Och håller vädret sig till kvällen dyker jag upp vid skogis!

Så kör vi en sväng 18.15!

OBS: Håller just nu på att få på ett nytt bakdäck så är det regn
väntar jag tills nästa vecka!

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Kanske lite tight göra en lista så här sent in på!

Skriv ett inlägg ni som vill köra idag!:tummenupp

Men vädret är ju okej nu på förmiddagen!
Och håller vädret sig till kvällen dyker jag upp vid skogis!

Så kör vi en sväng 18.15!

OBS: Håller just nu på att få på ett nytt bakdäck så är det regn
väntar jag tills nästa vecka!

Känns lockande med lite körning. Dyker upp om jag får ihop allt till 18 och regnet håller sig borta.

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Glad

Midsommar

Hälsningar till alla i torsdagsklubben :banana:fyllisar:tuttar:öl:rock:Rockbanan:cpparty :dricka :zpy

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Dags för ny Torsdagskörning! Ska tydligen bli rena sommarvädret nu till veckan:) Jag kommer i vanlig ordning att inställa mig på skogis 18.00..

Datum: Torsdag 25:e juni 2009
Samling: Skogskyrkogården (as usual)
Tid:18.00 Fire up 18.15

Resväg: TBD...

Hitta till samlingsplatsen:
http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace...erId=100396216

Jag har läst och förstått reglerna och vill med på körningen den 11/6-2009:

Namn:
1. m1cke
2.
3.
4.