Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Någon som är sugen på att åka i morgon? Hade tänkt mig att man kan starta vid ica? i Karby vid 18 och sedan åka mot kårsta - gottröra - rånäs - knutby och göra varvet runt för att sedan åka från gottröra och söderut igen för att avsluta i vallentuna eller kanske bort mot waxholm om man känner för det. Tempot blir lungt men inspirerat.

Hoppas vägbeskrivningen var tydlig nog:tungan

Självklart blir det inget om det regnar.

ljungqvist86

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
Triumph Sprint -2004 MED Packväskor
Verkar som att det kan bli regn, om prognoserna inte ändras under dagen så skippar jag nog åkning ikväll.

När planerar du/ni nästa åkning då? Bor i Åkersberga och är ny på hoj så åker gärna med nån lugnare runda inom en snar framtid. Vore mycket skoj och skaffa massa nya mc vänner!:):yoparty

Moneyline

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2010
Hoj
k7 750
Prognoserna säger mer eller mindre regn hela veckan ut, men ska vi samlas vid skogis nu på torsdag den 5:e augusti? Om det inte regnar självfallet. Eller är folk mer sugna på en runda mer norrut? Gottröra o.s.v. som någon föreslog. :hojsmilie

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Prognoserna säger mer eller mindre regn hela veckan ut, men ska vi samlas vid skogis nu på torsdag den 5:e augusti? Om det inte regnar självfallet. Eller är folk mer sugna på en runda mer norrut? Gottröra o.s.v. som någon föreslog. :hojsmilie

Jag tänkte utgå från skogis idag 4/8 om det är någon mer som ska åka, hittar ju nada i sthlm =P

Last edited:
Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
När planerar du/ni nästa åkning då? Bor i Åkersberga och är ny på hoj så åker gärna med nån lugnare runda inom en snar framtid. Vore mycket skoj och skaffa massa nya mc vänner!:):yoparty

Hade tänkt att försöka hinna med en liten runda ikväll om vädret tillåter, men som det ser ut nu så lär det regna. Nästa körning för min egen del blir om en vecka eftersom att jag jobbar som jag gör.
Hoppas vi kan svänga ihop något då för det vore riktigt roligt att ha lite Åkersbergafolk att åka med:)

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Hade tänkt att försöka hinna med en liten runda ikväll om vädret tillåter, men som det ser ut nu så lär det regna. Nästa körning för min egen del blir om en vecka eftersom att jag jobbar som jag gör.
Hoppas vi kan svänga ihop något då för det vore riktigt roligt att ha lite Åkersbergafolk att åka med:)

Är ju några som ska åka från skogis 18:00 ikväll å enligt siterna så ska det som de ser ut nu ha hunnit bli bra väder tills dess, kom å åkt vettja!

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Körning imorrn torsdag. Nån som vill ta täten? Själv har jag paxat sista platsen. =)
Jag sticker från Donken Sveavägen 17.30, uppsamling Väsby eller Skogis 18. Den som erbjuder sig jobbet som reseledare bestämmer riktning.

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Körning imorrn torsdag. Nån som vill ta täten? Själv har jag paxat sista platsen. =)
Jag sticker från Donken Sveavägen 17.30, uppsamling Väsby eller Skogis 18..

Jag är vi donken kl 17:30 och tar inte täten ;) ses!

Den som erbjuder sig jobbet som reseledare bestämmer riktning.

Du får smöra lite för nilax, ragge eller nån av de andra som brukar köra först.. ;)

Last edited:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Det ser ut som om ni fortfarannde saknar turledare. Jag kan guida er ut till Sigtuna om ni vill.(i lugnt tempo om så önskas) Dyk upp vid Donken Väsby 18:00. Det borde ni hinna om ni sticker från McD, Svea 17:30.

Bekräfta gärna, så väntar jag in er

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Det ser ut som om ni fortfarannde saknar turledare. Jag kan guida er ut till Sigtuna om ni vill.(i lugnt tempo om så önskas) Dyk upp vid Donken Väsby 18:00. Det borde ni hinna om ni sticker från McD, Svea 17:30.

Bekräfta gärna, så väntar jag in er

Check.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras