Micro
Ny medlem
Du kanske har vart på fler körningar än mig, men dem 10 jag vart med på har det iaf vart hastigheten plus 25 i moms. Och det e inga böter jag iaf vill ha!
Jag skoja bara lite, tror inte heller det är många som håller hastighet.
Du kanske har vart på fler körningar än mig, men dem 10 jag vart med på har det iaf vart hastigheten plus 25 i moms. Och det e inga böter jag iaf vill ha!
Nja, upptäckt en skruv i mitt nya bakdäck som inte är löst än, dessvärre. Blir svårt att lösa innan onsdagen tyvärr
Nja, upptäckt en skruv i mitt nya bakdäck som inte är löst än, dessvärre. Blir svårt att lösa innan onsdagen tyvärr
Vet att det inte är det bästa...
För mig funkade det bra att plugga däcket tills jag hann byta.
Behöver kanske inte ligga med knäskrap i 100+
Som någon skrev, förslagsvis väljer ni en rutt på uppsamlingsplatsen, dock kan vi här bolla 2-3 olika scenarier. Jag skulle föreslå att ni samlas upp senast 10.00, förslagsvis Södermalm, för att därefter välja en rutt. Dela in gänget i 2-3 grupper (hastighet) samt den valda rutten i 2-3 etapper. Förslagsvis avslutar ni den sista etappen i en slö körning med hela gruppen samlad samt med grillning vid vattnet i Nynäshamn alt. Vaxholm. Bulten och "vanliga rutter" är nog inte att föredra.
Räkna bort mig!
Har inte ork/lust att fixa klart hojen på en dag.
Jag spanar faktiskt efter en zx-9r runt 00-01.Dom borde göra en ny Topgun film så du kan byta hoj...
Smöra in dig hos någon och åk med på bönpallen! Att sitta bakpå måste ju vara bättre än att sitta hemma?
Själv ser jag fram emot körningen. Första gruppkörningen för i år, så det ska bli kul.
Vet att det inte är det bästa...
För mig funkade det bra att plugga däcket tills jag hann byta.
Behöver kanske inte ligga med knäskrap i 100+
Ja släng fram en adress som alla hittar eller enkelt kan finna och ett tids förslag...kl 10 funkar bra för mig. Grillningen lät inte fel heller. Har ni någon specifik plats på södermalm ni brukar träffas?
Någon som vill ut o gasa lite nu på dagen? Runt 13-14 tiden.
Mariatorget kl 10 blir bra för mig, fungerar för alla?
and, ja kan tänka mig ta en tur. Går från jobbet vid 12, ska hem hämta saker sen måste till solna där hon sover för tillfället. Mötesplats kring solna är det absolut bästa för min del. Vilken sida av stan bor du på?
Kan vi inte ta dom vanliga platserna?
Södertur = Skogis
Norrtur = McD Väsby
För min del funkar vilket som ska ju ända ut o rulla så de kvittar om det är i skogis eller McD. Samtidigt förstår ja att de kan va smidigt att mötas i mitten spec om vi ska bestämma mål på plats.
Så länge vi alla kommer överens om ett ställe så de slipper bli missförstånd om vart vi faktiskt ska mötas=P
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|