Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

hubbz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2012
Hoj
2008 Kawasaki ZX-10r; 1997 Kawasaki ZX-9r Ninja
Hittar inte så bra norr om stan :/... är inte från sthlm. Jag drar in mot stan sen får jag se vart man tar vägen

Kör mot e4 norrgående. Förbi solna.
Sväng av när du ser skyltar mot e18. Få är du i järva krog. Där åker du in på statoil, så ses vi där:hihi

DanielB

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2013
Hoj
2013 Kawasaki Z800
Kör mot e4 norrgående. Förbi solna.
Sväng av när du ser skyltar mot e18. Få är du i järva krog. Där åker du in på statoil, så ses vi där:hihi

Ok borde ju hitta då man passerat den vägen x antal ganger.. men ska kaka nu sen drar jag ifrån Värmdö, lär ju ta en liten stund... ni behöver ju inte vänta men om ni ser nån vilsen själ på en svart Kawasaki så kan nu ju vinka :)

hubbz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2012
Hoj
2008 Kawasaki ZX-10r; 1997 Kawasaki ZX-9r Ninja
Ok borde ju hitta då man passerat den vägen x antal ganger.. men ska kaka nu sen drar jag ifrån Värmdö, lär ju ta en liten stund... ni behöver ju inte vänta men om ni ser nån vilsen själ på en svart Kawasaki så kan nu ju vinka :)

Du har pm.

GlurG

Medlem
Gick med
10 Jun 2010
Hoj
KTM 690 Duke
Trevlig körning; alltid kul att åka på nya vägar :) Blev lite kallt (och mörkt) mot slutet...

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Tips för idag.
Vi firar nationaldagen med en härlig mc-tur. Start 10.00 hos Rapido. Åkturen blir ca 4 timmar med en paus för lättare lunch. Alla är välkomna så ni behöver inte vara medlemmar. Vi delar upp oss efter vilket tempo ni vill åka men träffas på lunchen.
Se www.rapido.se för vägbeskrivning mm

Välkomna!

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Fan missade tydligen det. Tänkte dra mot Vaxholm inom kort (närmaste timmen iaf). Nån som har lust att hänga på? Jag kommer utgå från söderort.

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Hoj
Ja
Ni som precis åkte förbi Riala mot Bergshamra (1425), cirka 8 hojar, ge fan i att åka i 90+ på 50 sträckan och ge fan i att ligga på låg växel.

Jag bor längst med vägen och jag tror inte att ni uppskattar om jag gjorde likadant utanför er kåk.

j0cke

Retired
Gick med
16 Sep 2012
Hoj
Tuono V4 1100 Factory: RIP BMW HP4, GSXR1000 K5+K6, Triumph S3
Ni som precis åkte förbi Riala mot Bergshamra (1425), cirka 8 hojar, ge fan i att åka i 90+ på 50 sträckan och ge fan i att ligga på låg växel.

Jag bor längst med vägen och jag tror inte att ni uppskattar om jag gjorde likadant utanför er kåk.

Jag bor längs Örbyleden och jäklar vad det kittlar härligt när sporthojar och andra hojar åker här utanför.
Ni som kör utanför mig, snälla, gasa lite mer!
:tummenupp

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Hoj
Ja
Jag bor längs Örbyleden och jäklar vad det kittlar härligt när sporthojar och andra hojar åker här utanför.
Ni som kör utanför mig, snälla, gasa lite mer!
:tummenupp

Löjligt.
Vill jag lyssna på hojar så finns det andra sätt.
Det är 30 och 50 på sträckan av en anledning.

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Hoj
Ja

Fan vad heFtig och outlaw du är då, respekt!
Ålder, 15?

Jag är inte medlem i SMC och kommer inte bli det heller. Står inte för deras värderingar.

Kan man inte acceptera 30 & 50 sträckor varken med bil eller MC så kan man dra åt helvete.
Det är hojåkare som du som skapar MC hatet, t. ex det som finns på bogan. Hur svårt är det att hålla 50-60 och hur svårt är det att respektera andra människor?

Fråga personer som jag åker med om det går i kärringtempo, svaret blir antagligen nej. Jag kan bomba på 70 vägar och uppåt men blir det 30 & 50 så försöker jag att respektera det.

Nu ber jag er att försöka hålla hastigheten någorlunda vid Riala, är det för mycket begärt?

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Fan vad heFtig och outlaw du är då, respekt!
Ålder, 15?

You bet, reggade mig på sporthoj.com i Mars 2003, då var jag 5 år (fast redan då outlaw1sh o heftig). :yoparty

Intressant att du bombar på 70-vägar men 50 vägar utanför din kåk, då jävlar.

Challenger

Ny medlem
Gick med
5 May 2013
Hoj
Italiensk Drömhoj
Känns ju som att ni har trillat från ämnet lite, Det är inte gruppmisshandel, utan gruppkörning i den här tråden.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring