Grusåka Stockholm

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
När kör vi? :sprättagrus

Ja, när kör vi? Kommer över en massa släktingar på lördag (inte jag som bjöd...) så nu har jag blivit kommenderad att städa och laga mat i dagarna två och isch vad det suger när vädret är så fint. Kanske tar jag en sväng på söndag, men det blir nog ingen långtur tyvärr :huvet
 

Explorer58

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Nacka
Hoj
Sertão
Jag är gärna med i helgen. Har två sjuka barn hemma så hemma vill jag inte vara iaf.. :gnissla

Men om du inte är hemma, vem sköter då om dina sjuka barn? Någon annan?

Även om du skiter i dina barn så finns det något du kan tjäna själv på att vara mer intresserad av dem nu. När du blir gammal och ligger på långvården så vill du att de skall komma och besöka dig, eller hur? Omtänksamhet och ansvarskännande är något dina barn kan lära sig när de är 5-15 år, om du anstränger dig för att lära dem det.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Men om du inte är hemma, vem sköter då om dina sjuka barn? Någon annan?

Även om du skiter i dina barn så finns det något du kan tjäna själv på att vara mer intresserad av dem nu. När du blir gammal och ligger på långvården så vill du att de skall komma och besöka dig, eller hur? Omtänksamhet och ansvarskännande är något dina barn kan lära sig när de är 5-15 år, om du anstränger dig för att lära dem det.

OJOJOJ. Han menade nog inte riktigt att han skulle skita i dom. Oftast är man två om barnen och ibland kan det vara skönt att komma bort och rensa skallen lite :)
 

christoffer

det kan stickas till lite!
Gick med
9 May 2005
Ort
Toulang'e
Hoj
R1
Men om du inte är hemma, vem sköter då om dina sjuka barn? Någon annan?

Även om du skiter i dina barn så finns det något du kan tjäna själv på att vara mer intresserad av dem nu. När du blir gammal och ligger på långvården så vill du att de skall komma och besöka dig, eller hur? Omtänksamhet och ansvarskännande är något dina barn kan lära sig när de är 5-15 år, om du anstränger dig för att lära dem det.


Halkade du i duschen i morse och klämde pungen under toalocket innan du landade?

Vaddå skiter i mina barn och långvård osv? :va

Barnen är inte mer sjuka än att det äts mängder av glass och kollas film i sängen, Tillsammans med deras mamma som gör likadant.

Jag klarar mig glädjeligen utan räcerbajs,så jag åker gärna lite hoj ett par timmar istället.

Men ha en fortsatt underbar dag,själv ska jag jobba ända till 16.. undrar hur barnen klarar av det..

Mvh
Christoffer
 

Explorer58

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Nacka
Hoj
Sertão
Halkade du i duschen i morse och klämde pungen under toalocket innan du landade?

Vaddå skiter i mina barn och långvård osv? :va

Barnen är inte mer sjuka än att det äts mängder av glass och kollas film i sängen, Tillsammans med deras mamma som gör likadant.

Jag klarar mig glädjeligen utan räcerbajs,så jag åker gärna lite hoj ett par timmar istället.

Men ha en fortsatt underbar dag,själv ska jag jobba ända till 16.. undrar hur barnen klarar av det..

Mvh
Christoffer

Pappa jobbar och mamma sköter barnen. Och tål inte kritik. Vilken man!
 

christoffer

det kan stickas till lite!
Gick med
9 May 2005
Ort
Toulang'e
Hoj
R1
Pappa jobbar och mamma sköter barnen. Och tål inte kritik. Vilken man!

Givetvis!

Sen när jag kommer hem efter en hård dags tid med mig själv och mina nöjen ska det vara tyst i mitt hem!

Barnen ska sova, alternativt leka jävligt tyst i deras kammare medans mor serverar far det han önskar. såsom mat,öl och omtanke.

På söndagar skall barn och fru klä sig fint och vara nöjda och glada.
De ska tacka far för att de får leva gott i hans hus.

Jag är Far i huset och det skall strängeligen respekteras

Under sommaren åker vi ut på landet i fars bil så barnen och frun får komma ut och roa sig på någon äng. Kanske blir det också glass på någon filt i solen.


Jag förstår att du har svårt för mina amish-drömmar,men saker och ting ska vara som de alltid har varit! För familjens bästa!


Tack för ordet, Ta på dig foliehatten nu och gå hem till din familj.

Själv är jag redan hemma, vi måste fortsätta gräva på det lilla rummet vi tillsammans har börjat bygga, väldigt gömt under garagegolvet. Ingen kommer ana att det finns en liten tunnel från trädgården dit ner!

Någon som vet vart jag kan få tag i en ljudisolerad och 3dm tjock järndörr? 40x40cm..


/Far

Instämmer. Nån som ska med ut på en sväng ikväll?

Jobbar, är gärna med i helgen om någon ska ut! :tummenupp
 
Last edited:

christoffer

det kan stickas till lite!
Gick med
9 May 2005
Ort
Toulang'e
Hoj
R1
Fan ni måste ha haft en guldkväll ni som åkte, jag är bra avundsjuk på kvällsvädret!

Men är gärna med i helgen som sagt! :tummenupp
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det var kalas :) Kom dock iväg lite sent, så det var rätt mycket rådjur ute vilket förtog en del av glädjen. Det gick ju inte precis att löda på ute på gruset.....
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Ska börja prenumerera på den här tråden. Va tidigare idag o startade upp hojen för första gången i år. Har inte kommit igång med hoj säsongen än men börjar bli lite sugen. Skulle vara kul o hänga med nån tur framöver.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hur många ska till Adventure Days i Säfsen?
Jag tänkte dra från Sthlm på torsdag kring lunch. Nån som vill haka?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top