Slowroller
Skrämmer små barn
GSXR 1000 01 . Hel/hel 4850 kr. Hoj äldre än 10 år Suzuki märkesförsäkring. Självrisk 5000 kr.
Jag har en till salu!
ni skojar va?? Detta måste jag kolla upp. :villhasporthojångest
GSXR 1000 01 . Hel/hel 4850 kr. Hoj äldre än 10 år Suzuki märkesförsäkring. Självrisk 5000 kr.
Jag har en till salu!
Man ska inte gnälla innan man vet vad man snackar om så jag tycker nog att ursäkten är befogad
Fick bästa pris med Svedea. Tror att det var drygt 5000 för helförsäkring (haken var dock 10000 i självrisk vid stöld).
Använder nu Bilsport-MC och ger 3200 helår för halvförsäkring.
Har kört halvförsökrat i 10 år och på så sätt sparat mer än vad en ny hoj kostar.
Man ska smälla ganska ordentligt med en hoj om man inte kan fixa ihop den själv för under 10 papp.
Den metoden använder jag mig själv också av, har dock funderat på att helförsäkra min SD men samtidigt känns det bortkastat då jag klarar hojen bra med alla de kraschpuckar av olika slag som finns monterade.
Till TS så kolla vad en SD kostar för dig, bilsportmc:s 24+ försäkring är riktigt bra. Hur som haver är det ingen snordyr hoj att äga men sjukt rolig att köra
84-gsx1168cc/150hk = 1700kr/hel/helår på bilsport
överkomligt o rör på sig
Buell 1125cr på bilsport är en bra kombination!
Kommer det att finnas delar till Buellen? Testade en sån och blev störtkär. Sedan lades tillverkningen ner.
HD har mig veterligen garanterat reservdelstillgång till Buell.
Nu är jag skit tråkig och alla kommer bua ut mig, men en tanke är att kanske se ifall du kan hitta någon fet cykel som går under classic försäkring? Finns massa hojar som både är snygga, prisvärda, och smiskar skiten ur många av de senaste hojarna. Och försäkringspremier som ligger på 1/10-del av va det annars kostar.
Bara en tanke, så hammra in mig med massa skit nu
Exempel: V-max 97 (original) - 22.000 kr för mig
V-max 86 Med trimkammar -1870 helförsäkring.
Nu kör jag ju ingen direkt sportcykel, men du förstår tänket. Kan du då spara 4-5 papp om året på försäkringen så kan du lägga de pengarna på, förgasare, big block, nya dämpare, bla bla bla... Kitta upp den helt enkelt, och ändå ha råd att äga den
(Classic försäkring innebär att man inte får ändra innut i på själva motorn dock. Men du kan skrapa ihop massa hästar på ny brygga, power jet och lite annat sånt )
Åter igen, hammra inte mig för jag kör v-max eller propagerar classic, haha
Vart hittar man en V-max för 22lök? Nu vart jag sugen
Går det att få en V-max att svänga också tro, eller är det döfött?
Snackade precis med dom och dom har ändrat villkoren nu, det krävs inte att man haft kortet någon speciell tid nu...
Jag kapade min försäkringskostand rätt rejält kan jag meddela
TACK LENGAN!!!!!!!!!!!!!!!!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA