Hur många mil klarade dom?
740mil klarade bakdäcket, framdäcket sitter kvar än...
Hur många mil klarade dom?
Har köpt en ny 09 som jag vill ha lite mer ljud i. Vad har ni för slip on på era och var kan man handla billigast?
Har köpt en ny 09 som jag vill ha lite mer ljud i. Vad har ni för slip on på era och var kan man handla billigast?
Korta frågor om GSR600. Jag är tidigare SV ägare.
-Är gaffeln mjuk som SV:n eller är det åtgärdat från suzuki på gsr600 ?
-Bakhjulssläpp vid nedväxling förekommer det eller måste den provoceras hårt ? SV:n har sjuk motorbroms utan slirkoppling och det vill jag slippa.
-Lossnar dom vackra plastdetaljerna och fladdrar runt eller sitter dom fast efter typ 2 år ? Ingen Honda kvalitè förstår jag.
-Är lacken lika tunn som på SV:n typ 1 lager sen plåt? Suzuki är ju kända för det.
-Är motorn från gixxer 600 lika varv villig som folk påstår eller är det mycket rök och ingen eld ?
-Har någon erfarenhet av ABS bromsarna (panikbroms) ? håller dom måttet eller kickar det in för sent (läskig känsla) ?
Tjena!
Med risk för att verka döv, blind och dum...Jag var nere i garaget idag och försökte lokalisera expansionskärlet till bromsvätskan bak på min GSR för att kolla nivån, men hittade det inte. Är det någon som kan förklara (eller posta en bild på) vart det sitter?
Tackarrrrr!
Jag har precis tagit min första tur på min nyinköpta -06:a och jag upplever ett glapp/fördröjning på gaspåslag efter ett längre avslag på höga varv. (bara höga varv inte annars) Har någon annan liknande erfarenhet? Har nytt program tillkommet på nyare modeller?
Mjuk fjädring och lite tama bromsar är min första reflektion....men jäklar vilken prisvärd körglädje
Är det nån som vet var man kan få tag på en reparationshandbok?
Är det bara jag som tycker att det är konstigt att det finns så lite intresse för dessa maskiner, jämför denna "döda" tråd tex mot Hornet tråden..?
Nej det är helt ofattbart.Är det bara jag som tycker att det är konstigt att det finns så lite intresse för dessa maskiner, jämför denna "döda" tråd tex mot Hornet tråden..?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|