banditen73
Medlem
Oj vad blanka och fina! Vanlig våtlack?
Tackar.Nej dom är pulverlackade väldigt nöjd.Lite jobbigt o slipa där han missat me maskeringen.
Oj vad blanka och fina! Vanlig våtlack?
Hej vad kostade det att få dem lackade och vad mer färger hadde de tillgång till ?Tackar.Nej dom är pulverlackade väldigt nöjd.Lite jobbigt o slipa där han missat me maskeringen.
Hej vad kostade det att få dem lackade och vad mer färger hadde de tillgång till ?
Snyggt blev det iallafall
Tyckte det var ett bra pris.Tar ju en stund med maskering och blästringDe gick lös på 900kr då blästrade han me. De finns alla möjliga färger även metallic men den är dyrare.
Måste fixa färgen på mina fälgar nästa vinter... men i den här landsänden känner jag inte till någon som pulverlackar till privatpersoner.
Försök fixa det när du passerar skåne då. Det borde väl gå att fixa på ett drygt dygn om pulverlackeraren är inbokad till rätt dag.
Sant... men denna säsong tänkte jag köpa mer bensin istället!
Har ett uppdämt behov då tingestarna på fyra hjul bara vill ha diesel.
Fin raritet det där
Lager finns ju på Biltema 6205, köp o åk idag
Med 1400 har ja inte varit ute me än. Men till helgen ska nog de va avklarat.Äntligen, nu är premiären avklarad (blev väl sist i år).
Har även varit i kontakt med en som säger sig komma in o mappa i orginal boxen
ska besöka honom lite längre fram för o se om han fixar lite jämnare gång (2500¨3000 varv)
Åkte drygt 20 mil på valborg och deltog i en riktigt imponerande MC-kortege från Askersund till Skyllberg. 1400:an gick som en klocka och sörplade bara i sig 12 liter soppa, trots ett och annat skapligt pådrag
Igår tog jag en kortsväng ner till Fellingsbro för att kika på Jänkare, hojar och annat skoj, och fick lite problem på hemvägen. Motorn började gå väldigt ryckigt, dock utan att FI lampan tändes så jag antar (hoppas) att det inte är något fel i boxen. Inga avgas poffar i märktes, motor gick bara väldigt ryckigt. Jag hade precis varit och tankat, alltså fräsh soppa (får man hoppas) i tanken. Den fick kallna när jag kom hem och vid ny uppstart märktes inte problemet. Några tips om vad som kan ha varit orsaken? Jag är lite orolig...
Lite fakta om min hoj: Årsmodell 2002. Köptes i höstas och har 1600 mil på mätaren. Sedan 2006 har den bara gått 400 mil, förra ägaren körde den väldigt lite. Nytt batteri och nya tändstift + ny olja och filter. 4-1 Laser hotcam helsystem (skall snarast bytas ut till ett med dubbla GPR dämpare..frugan bromsar..grrr)
Äntligen, nu är premiären avklarad (blev väl sist i år).
Har även varit i kontakt med en som säger sig komma in o mappa i orginal boxen
ska besöka honom lite längre fram för o se om han fixar lite jämnare gång (2500¨3000 varv)
Måste fixa färgen på mina fälgar nästa vinter... men i den här landsänden känner jag inte till någon som pulverlackar till privatpersoner.
Jag har i alla fall startat upp och tagit en tur på ca 7km ikväll!
Servad med nya bromsskivor och allt. 10 min efter hemkomsten drog dimman in och nu är det -3!
Men säsongspremiären är ändå avklarad!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |