7an
www.v-man-racing.se
Japp, så igår var jag å tjejen nere på Knutstorp och kollade på SM i roadracing... Hur gottigt som helst. Men faan va lite folk som var och tittade... :-(
Jag tycker inte mitt halvljus e så illa... Det kanske räcker med att du byter till en ny lampa då den kanske är på väg och ge upp?
/7an
Helljuset är najs men halvljuset är dåligt då bilar bakom utan xenon ljus lyser upp vägen framför mig bättre.
12V 60/55 W H4.
Ser typ ingen skillnad på ljuset. Vid 00:39 skiftar ljuskällan. Blir nog en sån....svindyr sak
Men på nya hojen är det original xenon... med kurvljusfunktion!
Men det är ingen hoj...utan en bil på 2 hjul
varit o bänkat hojen idag , endast en power run så ingen justering.
Dock hade jag hoppats på liiitte högre siffror .
156.68 hk o 155.51 nm i vrid vilket iofs. inte är dåligt men hade hoppats på 160 ialla fall .
Pratade med bänkaren o han menade om jag justerar blandningen lite fetare överlag så bör jag landa nära 165hk , bränsle värdena var väldigt jämna ska bara upp lite till sen jä*lar skaffar vi flygcert .
/Magnus
Här är lite dött så passar på att ladda upp lite bilder från måndagsträffen 2 sep 2013 vid Nääs (ca 3 mil norr om Göteborg) härligt väder i fin miljö, bland alla cyklar står en enda Gsx 1400 och den är naturligtvis min.
View attachment 391120
varit o bänkat hojen idag , endast en power run så ingen justering.
Dock hade jag hoppats på liiitte högre siffror .
156.68 hk o 155.51 nm i vrid vilket iofs. inte är dåligt men hade hoppats på 160 ialla fall .
Pratade med bänkaren o han menade om jag justerar blandningen lite fetare överlag så bör jag landa nära 165hk , bränsle värdena var väldigt jämna ska bara upp lite till sen jä*lar skaffar vi flygcert .
/Magnus
Hej!Är det blå belysning i instrumentet på dom senare årsmodellerna? Upplever mitt som löjligt svagt belyst, syns ju knappt i mörker, och kör växlar man från dagsljus till tunnel så är det knappt läsbart. Tänkte skicka iväg instrumentet i vinter till Smart-Tech i o f s. Men är ju intressant att veta om det är fler som känner igen sig. eller om jag behöver felsöka.... Och är det någon som sänkt hojen, fram, fram/bak och hur upplevs det i s f? Blir inte klok på väghållningen. Nu ska jag i ärlighetens namn erkänna att däcken PR2 sjungen på sista versen, men ändå. Kör ju ett KOSO RX1N på Katanan och det är klockrent. Både till färg på belysning och funktion
/U
Hej!
Dock kan däcken påverka en del men som sagt kolla o byt oljan i gaffeln kan oxå göra en del.
/Maveric
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |