View attachment 411492Så här slutade mc säsongen för mig, med fraktur på ryggkota, o brutna tår och allmänt mörbultad
passagerare med krossad fot...... Allt beroende på ett vägarbete som inte skyltats, bakom en skymd kurva har man lagat vägen, nu med den populära metoden att lägga tjärolja och sedan spruta rullgrus på eländet,pga pengabrist.. hastighet ca 60 till 70 km, cykeln släpper i båda hjulen direkt jag går in i kurvan, inte en chans ja har att tackla problemet. Vägarbetet hade utförts samma dag, men av någon oförklarlig anledning inte varningsskyltats,,, har skickat en stämning till trafikverket som säger att dom skall utreda saken,, skall bli intressant att se hur dom klarar sig ur det här, i synnerhet som polis och räddnigstjänst styrker att hela kurvan/vägbanan var full av rullgrus och att det inte hade varningsskytats, min gissning är att trafik verket ändå på något sätt lyckas slingra sig ur det här.. och ja försäkringsbolaget har löst ut cykeln, tur att man har en Gsx 1400 till.View attachment 411491
Aj aj aj inte bra alls
Krya på er