Hej på er alla! Är ute efter en GSX 1400, gillar stuket o känslan med denna hoj (även Farsan) som ska köra den ibland. Så är det någon tänkt sälja så hojta till så kanske vi kan göra affär
kör lugnt nu det sista! //Ronnie
Hej på er alla! Är ute efter en GSX 1400, gillar stuket o känslan med denna hoj (även Farsan) som ska köra den ibland. Så är det någon tänkt sälja så hojta till så kanske vi kan göra affärkör lugnt nu det sista! //Ronnie
Inga GSX ägare kvar i tråden?![]()
Vad roligt!Har nog läst igenom det mesta av tråden, vissa saker klara, andra lite mer rörigt. Ni har inga planer för hojarna i vinter? På min sitter det Yoshimura system, och funderar på en powercommander + mappning.. Men om ni kan ge mig en opartisk åsikt, är det värt det?
![]()
Hur stor skillnad blev det med drevet ?Har inte kört utanhade själv planer på kammar också. Drevade ner ett kugg fram i s. Kompletterat med Thompsons ombyggnad av mätaren och en Speedohealer.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hur stor skillnad blev det med drevet ?
Har inte kört utanhade själv planer på kammar också. Drevade ner ett kugg fram i s. Kompletterat med Thompsons ombyggnad av mätaren och en Speedohealer.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tack Jodix. Verkligen, Junko har en 04 i samma färg. Yes många detaljer är nya. Projekt till vinter nu är att uppgradera hela fronten ( mot Busas ) USD gaffel. Skickar bilder sen. Här i Dalarna verkar vinter hålla sig länge. Idag -18¤.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |