Hej på er alla! Är ute efter en GSX 1400, gillar stuket o känslan med denna hoj (även Farsan) som ska köra den ibland. Så är det någon tänkt sälja så hojta till så kanske vi kan göra affär kör lugnt nu det sista! //Ronnie
Hej på er alla! Är ute efter en GSX 1400, gillar stuket o känslan med denna hoj (även Farsan) som ska köra den ibland. Så är det någon tänkt sälja så hojta till så kanske vi kan göra affär kör lugnt nu det sista! //Ronnie
Inga GSX ägare kvar i tråden?
Vad roligt! Har nog läst igenom det mesta av tråden, vissa saker klara, andra lite mer rörigt. Ni har inga planer för hojarna i vinter? På min sitter det Yoshimura system, och funderar på en powercommander + mappning.. Men om ni kan ge mig en opartisk åsikt, är det värt det?
Hur stor skillnad blev det med drevet ?Har inte kört utan hade själv planer på kammar också. Drevade ner ett kugg fram i s. Kompletterat med Thompsons ombyggnad av mätaren och en Speedohealer.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hur stor skillnad blev det med drevet ?
Har inte kört utan hade själv planer på kammar också. Drevade ner ett kugg fram i s. Kompletterat med Thompsons ombyggnad av mätaren och en Speedohealer.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tack Jodix. Verkligen, Junko har en 04 i samma färg. Yes många detaljer är nya. Projekt till vinter nu är att uppgradera hela fronten ( mot Busas ) USD gaffel. Skickar bilder sen. Här i Dalarna verkar vinter hålla sig länge. Idag -18¤.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |